Svar på frågorna, del 4

| frågestund
sandra:
- Om du fick önska dig vad som helst i världen, vad skulle du önska dig då?
Svar: Oj vilken svår fråga, men en resa till New York kanske.

Elsa:
Favoritaffär?
Vad är roligast med att blogga?
Varför började du blogga?
Kram
Svar: Favorit affär - Vero moda tror jag.
Det roligaste med att blogga är att jag får chansen att lära känna nya människor. Jag får även dela med mig av mina tankar, känslor och upplevelser.
Jag började blogga för att min syster gjorde det :)


Ulrika:
Vad tycker du om min blogg? haha (A)
Om du fick välja vilket djur som helst, vad hade du varit då?
Nämn 3 saker du vill göra innan du dör.
Svar:
Du har en jätte fin design!
Om jag fick vara vilket djur som helst hade jag valt fågel så jag kunde flyga och vara fri :)
Innan jag dör vill jag åka jorden runt, gifta mig och tatuera mig.

Vannichi:
Om du skulle få äga vilken storbloggares blogg som helst vems skulle det vara? :)
Svar: Kenzas eller Paows.

Annika - drömmen om 11 barn
favoritfärg?
favoritdjur?
favorittvprogram?
favoritartist?
favoritlåt?
Svar: Svart och rosa.
Delfin!
Top Model Sverige just nu.
På de två sista frågorna har jag ingen då det varierar hela tiden :)

Gabbi
Något/Någon du inte kan leva utan?
Husdjur?
En serie du följer?
Favoritfilm?
Svar: Min familj. Min mobil är även min bästavän ;)
Jag har inget husdjur.
Jag följer Gossip Girl, One tree hill, Desperate housewives och Glee.
Jag har ingen favorit film, gillar så många men älskar filmen A Walk To Remember.

Matilda:
ögonfärg , husdjur? :)
Svar: Mina ögon är grå/blå. Jag har inget husdjur :)

Hanna:
Största drömmen?
Favorit land? :)
Svar: Största drömmen vet jag verkligen inte, jag vill så mycket men inget som jag "brinner" för.
Favvo land vet jag inte heller men jag vill verkligen åka till USA.

bild från google

sofia:
vad ska du välja för gymnaisum?
Vad gör du efter skolan?
Svar: På senaste tiden har jag blivit osäker på mina gymnasie val, men du kan hitta de här.
Efter skolan brukar jag umgås med kompisar, bowla, fika inne i stan, fotokurs osv :)

Anonym:
hur lång är du?
kommer du ta navelpiercing? :)
är du på g med nån?
är du kär?
kan du tipsa om bra,roliga och smarta appar som du har?:)
favorit parfym?
Svar: Jag är 1.64
Jag vill ta men ändå inte.
Inte längre och inte heller kär.
Ja visst, din önskan har gått i uppfyllelse :)
Min favorit parfym just nu är Escada - Especially.

we<3it

Felicia Aulén ♥:
vad handlar de flesta av dina mardrömmar om?
Svar: Jag drömmer aldrig mardrömmar.

sarah:
favoritmaträtt?
Har du något husdjur?
Favoritfärg?
Vad är det bästa du vet? :D
Svar: Spagetti carbonara.
Nej inget husdjur.
Favorit färg är svart och rosa.
Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och familj, fotografera, bowla, utomlandsresor och sommar!
Sannalitens.se

Svar: Hehe okej, jag har fått hem sånt och ska prova, så kommer jag recensera det senare i min blogg.:) Nåja, ska du kolla Melodifestivalen ikväll då? Någon faovrit? Själv ska jag kolla, men har inte sett ett enda avsnitt hittills :p Kram!

julia ♥

Allt bra? :D

amanda

haha jaa! :D älska bilden med melonen :D

danten89

Mello taggad nu då?=)

nathalieandersson'

Var gärna med i veckans blogg! direktlänk -> http://nnathalieanderssons.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

kram!

Sv:Jaa det gör jag faktiskt:D

trivs du i stockholm?:)

för dte var där du bodde va haha?

Bella Davis - MODELL BLOGG

Tack :)

Hur är det med dig då? Kram :)

Sara - Mamma till Nova

Nja jag ha bara tagit de lugnt. :D Köpt ny kamera. Umgåtts med lillan. Mannen jobbar fram till 22. Så nu är det mys här hemma. :D



Taaack ska du ha. :D

ha en bra kväll!:D

Emma

Hej! Allt bra med dig?



Ville bara meddela att jag är tillbaka i bloggen nu och har förhoppningsvis fått lite mera insperation till att blogga och fota (jag har bloggat men ännu mera hoppas jag på) för nu har jag en helt ny design i bloggen! Kommentera gärna här http://emmaeriica.webblogg.se/2012/march/ny-ar-den-nya-designen-uppe.html

om vilken design du tycker är finast. Den förra eller den jag har nu :)



jag har även bloggat lite mera inlägg än bara det ^^ ta gärna en kik!



Kram!

Alexandra Pallin♥

sv: haha vad coolt! :P haha de e lite klurigt men de e fett kul! :D bjud in mig? :D

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: ja de är bra :D

görs?:)

bra svar ¨¨

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Hoppas du fick en toppen dag idag! :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

japp :D<3

Felicia

Kul kul att svar på frågor!



puss

Nano

Fin blogg! :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; har varit med tjejerna, dudÅ? :D

Amanda Persson [foto & fotboll]

svar: tack så mycket :)

Anna med A

JA :D

Louise

Önskar dig en underbar söndag! :)

Jossan

fin blogg!

följa varandra på bloglovin?

LINDAVIOLA!

sv; Hej!



Jag har varit väldigt frånvarande från bloggen de senaste dagarna. Anledningen var att gammelmormor gick bort i fredags. Jag har nu gjort ett inlägg tillägnat gammelmormor. Skulle uppskatta enormt om du tog dig tid att läsa :).

Patricia♔

Kul att få reda på lite mer om dig:)

Hanna

Jaa pasta carbonara är jättegot,håller me där.

Precis, håller med ockås där, man får liksom dela med sig av sin dag, sina tankar. Det är så häftigt/roligt :D

SV: Okej, jag har en android, men den är rätt bra utan också... ;)

Kraam <3

Ester och Tora

Hej! var gärna med i veckans blogg på www.estertora.blogg.se

vad har du att förlora

MichaelaMagnusson

Hur är det idag? :D

LINNEA

görs?♥

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :D!

LINDAVIOLA!

sv; Tack så hemskt mycket! Ja, jag är glad att jag har haft de gamla runt omkring mig så länge som jag har :).

LINNEA

tv :(

LINNEA

oj inte ledsengubbe hehe ! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :D

Ester och Tora

Hej. Tack för att du är med i veckans blogg.

Ha en bra och trevlig dag

KRAM!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: gör du? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack :D

LINNEA

disney chanel :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

denna söndagen ska jag bara dansa typ sjdå? :D<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, ska fixa tvätten sen ska jag iväg och handla :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

:) <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

jag gikcu pp precis, sj? :D

~ L I N N ~

Hehe ja, såna är bra att ha! ;)

LINNEA

sv; fast nu håller jag på att fixa mig :)



du är söt ! ♥

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

sv; ja visst är det jobbigt!:(

jag är nog mest aktiv på denna just nu :)

du då?

kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja verkligen :D

FlizanLizan

sv: vad görs då? :D

Bunny

Fin blogg du har! :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

japp :D

åhh vad mysigt :D

hur gick de då? :D<3

molly

Nu är dagensblogg avslutad, och det är en ny omgång igen!

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihi så bra :D<3

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha ja

hur gick de då? :D

LINNEA

du också<3

DIANA ÖSTERBERG

sv; okej :D

Johanna

Veckansblogg är avslutad!

Kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/11-mars-2012-veckansblogg.html#comment

naxo - bloggen med tips!

sv: vad har dug jort idag? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

aha :( vrf var ni va två då? :(

LINNEA

du och din syrra är lika :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; ja hon var grym :D

LINNEA

först trodde jag de va du på båda :) men att du hade klippt ihop två bilder och att du hade blont på ena!

Hanna Håkansson [ Foto ]

amen tråkigt :(

naxo - bloggen med tips!

sv: vad är bowling tävling?:D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihii :D :D <3

DIANA ÖSTERBERG

sv; ja :D roligt när dom uppskattar vinsten :) <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

huvesaken e ju att du hade kul :) <3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hhihi inte alls mycke, dd? :D<3

naxo - bloggen med tips!

sv: aha okej! jag gick på bowling förut :) är de kul?

~ L I N N ~

Hih yeah! :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; aa hörde det jag med.. kanske sur för han alltid blir tvåa, haha :( <3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihi okejj ^^

många kollar på de, själv har jag aldrig sätt de<3

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi ja :) o även om ni inte van, så kasnke ni spelade bra :D <3

DIANA ÖSTERBERG

sv; sant, haha ;)

På någon blogg :) <3

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: tack :D <3



Tävling- vinn tandblekning värd 449 kr & ALLA som deltar får ett presentkort på 100kr på denta.se!!

länk:

http://eemma.se/2012/march/tavling-vinn-tandblekningskit-alla-som-delta.html#comment



förlåt om du inte gillar tävlings tips!!

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D <3

naxo - bloggen med tips!

sv: sådär haha :) såg du mello igår?

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ah okejj :(

idol går vell inte mer på Tv :/ <3?

Erika

Nu kör jag igång dagens blogg!

Anmäl dig här: http://eljgustafsson.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment

DIANA ÖSTERBERG

sv; nä tyvärr :(<3

Erika

Kul att du är med :)

Jag utser en vinnare imorgon!

Anonym

Älskar också pasta carbonara:) Vet du vad resturangerna i stockholm där du brukar äta heter, och vart det ligger? :))



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: