Svar på tal

| Svar på tal
Linnea om Länkbyte:
Har du bestämt dig för vilka gymnasieskolor du ska söka in till? :)
Svar: Ja jag har bestämt mig :)

Första val - Media gymnasiet, linje Sam Media.
Andra val - Media gymnasiet, linje Estet Media.
Tredje val - Kungstensgymnasiet, linje Estet Media.
Fjärde val - Media gymnasiet, linje Estet Media, inriktning foto.
Femte val - St Eriks gymnasiet, Sam media.

Här nedan kan du se mina val som jag har gjort. Jag vet dock inte om Kungstensgymnasiet ska vara på tredje eller fjärde plats. Men just nu är det på tredje. Och mitt femte val, St Eriks gymnasiet har jag mest med för att det ska se ut som om jag har fler val. Jag vet inte om jag kommer ångra mig senare eller så. Men just nu ser det ut såhär :)

kaffehörnan

Du var med på min grej och gissade rätt.

Kul att du hängde med.



Jag är ju ingen vanlig blogg,skapar nya idéer hela tiden. Nu går jag ett steg till i detta, och erbjuder att printa din header och infoga i ett inlägg.



Gå in på powerfm.se och tryck på lyssna.

Dom har reklam i mellanåt - Vilken reklam har dom ?

Nästa vecka kommer jag göra detta projekt.

Hoppas du hänger på

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Haft en bra dag? :)

LINDAVIOLA!

Hoppas du kommer in på ditt förstahandsval :)

När jag sökte, så sökte jag också bara medieprogram ;D

Agnes Eriksson

Ah :)

issa

Svaret på min senaste fråga var att jag var 16 när jag slutade tro på tandfen. Ingen svarade rätt och därmed inga länkningar. Better luck next time!



Nästa vecka blir det lite nya frågor men idag är det fredag och då kör jag som vanligt igång "helgens töngaste blogg". Alla som anser att deras bloggar är lite töngare än alla andras har fritt fram att delta. På söndag drar jag en vinnare som länkas i min meny hela nästa vecka. Smöra lite genom att lägga till mej på bloglovin ;)



http://stuumpan.blogg.se/2012/february/helgens-tongaste-blogg-2.html



Ha en awesome helg! :)

Daniella - Drömmen om att bli designer

Just nu har jag en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en snygg earcuff med vit fjäder och vinge. Varför inte vara med? Du har inget att förlora!



http://daniellaevelina.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-earcuff-gjord-av-maria-pahtela.html#comment

Florina

lämna en liten klick på bannerna(länkbilderna) i inlägget & vinn en länk: http://florinas.blogg.se/2012/february/klickklick-och-vinn-en-linklink.html#comment

sofia

okejj :D

RONJA

sv; ja :) det kan vara tidigare men tror att det är i april :)

sv; Så lite så! :)

Fin!



Förlåt för sent svar!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. bra :D!

LINNEA

heh e:D

felicia - fotokobran

sv; vad härligt vad gör du då? :)

bara bra här också! :)

Sandra

Vad kul att få välja gymnasie :) Jo med mig är det bara bra är så glad över att det äntligen är helg :D Kram

Maria en Norrlandsblogg

Hej allt bra i dag :)

Dagens vinnare är ut sed gå in och kolla om de blev just du :)

Louise - Fotoblogg

Fin blogg!

Vad händer imorgon ? :)

Kram!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Kul att du var med i dagens blogg hos mig, den är nu avslutad och du hittar både vinnaren och en ny tävling i samma inlägg: http://angelica.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-18.html

Nathalie

SV: Tack! :)

Vad händer imorgon?

kram

ida | foto ♥

Bra val :)

Fotograf Sandra

Bilderna i headern kommer från weheartit.se



Vad gör du?

kram

bara ta det lugnt :)

Emelie

Nu har jag svarat på frågorna! :D

Ojjjj jag ska typ söka in till 3.... :o

S A R A

sv; åh nice!! hoppas ni har kul därborta :D kram

Jennifer Ljungquist

igår så gjorde jag inte så mycket hade myskväll med familjen och idag ska jag nog vara med en kompis. Vad ska du göra idag ?

Lianen :)

Lycka till :)

Anna med A

Jaha, vad kul :D ha det så bra

marina

sv. det är bra med mig också :)

Matilda

gud va skönt o höra, jasså ska du börja gymnasiet ? Vad roligt ! =)

emma härnqvist

om jag hade fått välja nu så skulle jag absolut valt företag.

Lisa - Smilinggirls!ッ

sv:kul att höra! :)

Minns när jag också gjorde dom där valen :p haha

cassandra

Hej!



Nu är vinnarna i mina tävlingar utsedda!

Kika in och se om det var du som vann!

Om inte så dyker det upp fler tävlingar inom kort! :)

Kram!

hanna ♡

några roliga planer för helgen då? :)

Agnes - naxo, en blogg med tips!

sv: svarar på kommentarer :)

blir det melodifestivalen för dig ikväll eller? :D

This Is Olessia

hoppas du kommer in i det du vill :D

Patricia♔

Är det med fotoinriktning på alla din val?

♫♪ Sandra T

hoppas du kommer in på det du vill :)

Sami

Härligt! Lycka till och komma in på ditt 1:a val :)

Anonym

sv; Ja, det är jag absolut. Själv?

laura

sv, japp, men nu slutar jag..... blev sugen på godis XD

Lil bex'

hehe jaååsan

Lil bex'

gör du då?

Lil bex'

aha kollar inte BB asså?

laura

sv, haha bra där ;)

Lil bex'

hehe jiust de

Lil bex'

haha ja e glöäsk !

laura

hoppas du kommer in på det första du valde C:



sv, vi hade inget godis :c

Lil bex'

bra det !

fyfasen vad kjag nyser..

Lil bex'

ja jag e förskyld som fan :)(

laura

sv, jupp :/ men jag går första året i gymnasiet, NV C:

Nathalie Nyrén

Så lite så :D



Skönt att ha sina val gjorda! Dock så har jag bara två val.. haha!

Lil bex'

ja de e jobbigt.. tack så mkt !

Lil bex'

hehe okej då ska jag det !

Lil bex'

ofc hehe

Liza★

sv; Okej kul :D

Ska till en kompis i några dagar och så ska jag shoppa lite :)

Lil bex'

ja vene får se när jag blir frisk .. sj+

Lil bex'

aha vad najs, har du lov ?

danten89

Japp.

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

faxtiskt inte :D har du?<3

S A R A

hoppas du kommer in på dina val :D är fett nervös innan att få veta vad jag kommer in på haha!

Nathalie Nyrén

Jag valde ekonomi-ekonomieftersom jag är intresserad i företagande osv :D I första hand på YBC och andra hand på Nacka :)

marina

sv. ah :)

Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

Hittade just hit & tänkte jag skulle lämna ett spår efter mig & min unga mammablogg! kram :)

LINNEA

så lite!

PERNILLA

svar: tack! :)

allt bra med dig?

S A R A

åh va kul :D hoppas du kommer in på det ^^

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

tack :)

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

:D:D:D

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

vet ej xD sj?

Mizel Eriksson

Sv; Ja, jag har gått på gymnastik :)

LINNEA

på ditt första val har vi samma linje :D samhäll inrikting media!!

Anonym

sv; Själv shoppar jag alldeles för ofta :/

Nicole <3

hahha i och för sig det gör jag med men ändå! har aldrig åkt skidor skulle vara kul :)

Nicole <3

aa förstår det :)

Rut

Sv; jo det är väl okej ;)

Anonym

sv; mest kläder för min del. Sen blir det mat också, jag bor ju inte hemma längre så :)

LINNEA

sv; aha nej göteborg haha!

HANNA

sv: taack! :)

Mizel Eriksson

Sv; Ja det har jag :)



sofia

göra idag då? : d

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Önskar dig en fin torsdag :)

Terese E

Härligt! Vill du gå media bara för fotograferingens skull eller är det något annat också? :)

Nathalie

Sv; Skoja inte! ;)

Har du lov nu eller får du nästa veckan?

kram

Johanna

Skulle bli jätte glad om du klickade dig in på min blogg och ställde en fråga i min frågestund. Tar endast en minut och självklart ska även du vinna något på det. Genom att skriva en fråga i min frågestund ökar din chans att vinna veckansblogg hos mig. Skulle verkligen bli jätte glad , kram :)

Johanna

Veckansblogg är nu avslutad. Kolla om det var du som vann och anmäll dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/february/26-februari-2012-veckansblogg.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: