Länkbyte

| Länkbyte

(Klicka på bilden för att komma till bloggen) Kolla in den här tjejens blogg! Super bra ♥
Cajsa

hälsa. ;-)

ida | foto ♥

Sv: hehe okej :) vem snackar du med då, :)?

RONJA

sv; gick till skolan imorse för att göra nationelal proven, gick sen hem igen eftersom ajg var sjuk så det har varit rätt lugnt :)

Anonym

sv; Tack, vi får hoppas det :D

ida | foto ♥

sv: hehe okej najs :)

Cajsa

hehehe jag älskar att hälsa när folk pratar i telefonen, speciellt om jag inte känner dem! xD

Mina awesome foton ♥

svar: mm, mitt liv är fan upp och ner just nu så, usch!

hanna ♡

samma :)

Cajsa

Det kanske vi har? xD hehe...jag har pratat med många människor i mitt liv och många med samma namn..xD

Lil bex'

haha men jovisst är vi hahaha

Mina awesome foton ♥

svar: men jag vill ju inte prata om det säger jag ju...

Cajsa

ahh! men varför bloggar hon inte mer!? :O

Tänkte bara tipsa er om mina tävlingar, har igång tre stycken och på länkarna nedan får du mer information om varan och hur du gör. :)



En Freebra: http://shesadiva.blogg.se/2012/february/vinn-freebra-white-edition.html#comment



Presentkort på 300 kr (belysnings design): http://shesadiva.blogg.se/2012/february/vinn-presentkort-pa-300-kr.html#comment



Gästblogga på min blogg: http://shesadiva.blogg.se/2012/february/tavling-gastblogga-pa-min-blogg.html#comment



Gillar du inte att bli tipsad om tävlingar så ber jag om ursäkt! :) Ha en det bra, kram/ Amanda

Cajsa

hehe ja men vi kommenterade inte så mycket...tror hon hade en annan design då. för känner inte igen designen men känner igen henne. :P

Vad kul, lycka till! :)

Allt bra idag då? :)

RONJA

sv; nä det har jag inte tycker det är super svårt :P vad skulle du vilja gå för linje ?

Cajsa

aja det förklarar saken..xD hehehe

Cajsa

hahaha thanks..xD

Cajsa

hehehe.. ^^

åh, jag släckte ner och fan va trött man blev..xD

Cajsa

hahaha ja men du då är vi två om det..xD

Cajsa

haha ja alltså man blir trött av det. och det är bra för jag är alldeles för pigg..xD hehehe

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, skolan o så :P

görs?

Matilda

fin blogg kolla gärna in min och lämna en kommentar efter dig :)

Anonym

Fin blogg! :)



Imorgon tänkte jag visa hur jag sydde min egna ursnygga virkade bikini. Snabbt, lätt och för under 30 kronor! Ta gärna en titt. :)

Daniella - Drömmen om att bli designer

SVAR: Jag svarar på kommentarer :) Vad händer idag?

naxo - bloggen med tips!

sv: jag hade det bra, haft en bra morgon? :)

Agnes Eriksson

Fotboll! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: precis :)

Maria en Norrlandsblogg

Hej nu är dagens avslutad gå in och se om de blev du om inte va gärna med igen :) lycka till

Angie Obell

hehe okej :)

Cajsa

god morgon snygging! :D

God morgon! Kikar in och hoppas att du får en bra dag! :)

Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en härlig onsdag! ;D

sv: Jaha, roligt att snacka skit! :D jag gör inte mycket..

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: Min dag var toppen igår hurvar din varit?:d

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha ja, det blir många länkar när alla vill vara med :D

Lisa

så lite så:D

issa

Grattis till dom som blev länkade igår, men idag kan man få en ny länk :) Svara rätt på frågan i min blogg så får du en gratis länkning ;)



Ha en bra dag

Johanna

Svar : Fan vad härligt :D <3 Vilken del var det du gjorde? :)

tilda

fin blogg, hur gammal är du?:)

Anna med A

vad gör du? :)

Daniella - Drömmen om att bli designer ♥

Haft en bra dag hittills? :)

ELSA

sv; :) Allt bra? :)

Kitty B.

ja det har jag haft (: har du haft en bra dag?

Sandra

hur är det? :)

sofia

japp :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Dagens blogg är nu utsedd, kika in och se om det var du som vann, och anmäl dig gärna på nytt i samma inlägg. DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-17.html

ttova - en blogg om livet

Sv: Vart jävligt less och sånt.. :/

Milla

nu har veckans blogg utsetts, kolla om du är den lyckliga vinnaren här http://millashowroom.blogg.se/2012/february/vinnarna-av-veckans-blogg.html#comment

kram/Milla

MICHAELA - FOTO

Sv: Nationella gick bra. Skrev du också? :)

sandra

Missade det!



Jag sitter och fixar en facebooksida till mitt fotoföretag :D



Vad gör du?

Kram

Linnea

Har du bestämt dig för vilka gymnasieskolor du ska söka in till? :)

Nathalie

SV; Imorgon skola och sen träning. :)

Vad händer för din del imorgon?

kram

Emma ' What is love?

jag kan intekommentera det senaste inlägget :o



alexandra | fotoblogg

gick inte att kommentera det senaste inlägget, men lycka till på nationella :)

Mina awesome foton ♥

det går inte att kommentera ditt senaste inlägg.

sv: Haha

vad händer i kväll?

Cajsa

hahah eller itne!+ XD

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vad bra :D

Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en bra torsdag :D

Sandra

Hejsan, fin blogg! Är allt bra med dig idag?

Daniella - Drömmen om att bli designer ♥

SVAR: Idag har jag varit i skolan, nu käkar jag och ska till dansen om ca en timma :) Sedan ska jag träna inför primtestet imorgon, hela dagen. Vad ska du göra ikväll då? Kram

sv: nu har jag lagt upp resultatet av hårfärgen! :D

Vilken färg passar jag bäst i?

hanna ♡

tack, hihi :D

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: :D

har du iphone 4 eller 4s?:)

såg den i inlägget över xd:D

Anonym

Vinn ett halsband på min blogg! Klicka här för att tävla: http://shoemania.se/2012/february/tavling-vinn-ett-halsband-fran-timstorese.html

RONJA

sv; helt okej tror jag :D hur gick det för dig då ?:)

Anonym

går inte att kommentera ditt senare :()

Agnes Eriksson

Tack :)

LINDAVIOLA!

sv; Visst är den :D

MADDISENJ

Ursäkta sent svar på kommentaren. Hoppas du har en fin torsdag. Min är toppen, om du undrar varför kolla in bloggen ;)

Daniella - Drömmen om att bli designer

SVAR: Härligt, jadå :)

Vad gör du då? :D

Cajsa

haha nää..xD

issa

Svaret på förra frågan var att jag började träna kickboxning när jag var 11 år. För dom som svarade rätt finns nu en länkning ;) För er som svarade fel och för alla andra finns en ny chans i form av en ny fråga.

Ta en vända in på bloggen och svara på frågan, gratis länkning för alla som svarar rätt ;)



Ha en bra kväll



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: