Svar på tal

| Svar på tal

Anonym om I still haven't found what I'm looking for:
Du e jävligt jobbig med dina BILDER TAGNA AV MIG BLABLABLABLA....
VET DU?! INGEN VILL TA DINA JÄVLIGT FULA BILDER! :DDDDDD
Svar: För det första, om det inte passar så stick härifrån?
Och för det andra så läggs det in automatiskt.
Och för de tredje, mina bilder är inte fula. Bitch

aww

naw, du är <3

hur mår du??

ronja

sv: aa :)

vilken skit kommentar, hatar sånt -.-

ronja

sv: haha, aa ;-)

ronja

sv: hihi, tack :)

sofia

dom tackar säkert! :D

tönt som inte vågar skriva sitt namn!

omoget också!

sv:okej , tv;d

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)!

rebeccadahlin

sv: har glömt bort vad jag frågade dej xD

sv: aa-.-

hatar såna dära som är såå omogna!

rebeccadahlin

sv: aha okej, asso du vill inte veta hur det var för mig och min kompis, vi va fan inbakade O.o

rebeccadahlin

och när vi skulle gå det gick långsamt först men sen när The Ark skulle spela så gick typ nästan alla xD

Jessica

Hur har din helg varit då? :)

Jessica

Underbart!

Jo, den har väl funkat :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: skola du då? :)!

Jessica

Stan, shopping, fotboll :) vad har du gjort då?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: härligt! :)

hanna ♥

okej, är den grym eller? :D

Anna med A

ja :)



men gud, ignorera kommentaren. Någon feg jävel

sofia

bara varit hemma, dusj? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

mm :)!

Jessica

kul :D

jessica

sv' okejokej! tack gullis! <3



men ååååh omogen jävel! skit i sånna där, det är bara skitsnack.

rebeccadahlin

sv: ja de vare. förutom att man fick ont i fötterna och i ryggen så var det jättekul! :)

hanna ♥

yees, precis de jag behöver :D

c.

sv: hihi :)

hoppas du får en bra måndag!

Michaila

Orka såna kommentarer, bara löjligt!

moa larsson

Anonym din jävla idiot, stå upp för vem du är så kan vi börja snacka på riktigt istället. Så trött på människor som gömmer sig bakom skärmen & leker bäst. Amandas bilder är så jävla fina, jag vet att det är sorgligt att du inte kan bli lika snygg som henne. Life is hard. Ge dig iväg härifrån för ser jag dig här igen vet jag inte vad jag gör.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: