I still haven't found what I'm looking for

| Djupt

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: tack så mycket :D

Anonym

Du e jävligt jobbig med dina BILDER TAGNA AV MIG BLABLABLABLA....

VET DU?! INGEN VILL TA DINA JÄVLIGT FULA BILDER! :DDDDDD

C ♥

sv: Vad skrev jag? XD

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: hihi :D

jessica

sv; hehe tackk:)

ja, okej kul! ;)

jessica

sv: hihi:D

fin bild

Cajsa

sådär...själv?

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: varför kommenterar du i det inlägget & inte det senaste? x)



fotat, festat, solat, bakat och pluggat sjäälv`? :D

EMMAS

ja :)anmäl dig gärna till dagens blogg :D

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: haha okej :D

tack! Ja, jag har gjort den helt sjäv? :D



härligt!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: min har vart bra :)!

EMMAS

http://perssoneemma.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-6.html#comment

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Här är en länk till hur man gör en rörlig bild =) http://jjuliasathergren.blogg.se/2011/may/hur-man-gor-rorliga-bilder.html#comment

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

Nu mera gör jag endast designer till bloggare med över 150 läsare, om du inte har det får du betala 20-50 :- (beronde på hur du vill ha den)

ja ;))

Cajsa

vet inte, det har varit ganska skaktigt den senaste tiden men det börjar bli bättre.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)!

Anonym

sv:Kan kanske vara därför (; Men asso dom säger nt de, hahahahah muppar assso. Men nu har jag fått reda om sanningen bakom den söta killen,,, Hahahhaha, en kompis som berättade om honom ://<3

sandra

hur är det med dig idag? :)

Amanda Jonsson

Men så söt! :D

josefine

samma här :D

elinochamanda

fin bild :)

sandra

det är bra med mig med :) lite trött bara

Anna med A

vad gör du? :)

Anonym

sv:Amen han typ playar alla jävlar säger samma saker till alla och sånt bullshit,,,, <3

sofia

härligt, jodåå :D <3

Anna med A

teve :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. inte så¨mycket du då? :)<3

Anonym

sv; Tack :).

Rockalicious

Snygg blogg lust att följas på bloglovin? :D

ronja

snygggooo!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: