Svar på tal

| Svar på tal
Fia om Svar på tal:
Så man kan få gå på gym även fast det är ålersgräns?
Om man kontaktar dom? :)
Svar: Nej så är det inte riktigt.. Vi vet inte ens om vi kommer få börja där, eftersom vi fyller 15 och det är 16 årsgräns. Men vi har bett gymmet att skapa ett avtal eller vad man säger med våran skola. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Men om vi i våran skola gör så flera börjar, så kan vi göra något avtal så det blir billigare typ. Så just nu väntar vi på att de ska höra av sig, så vi vet hur det blir :)

Bild från när jag och filippa var ute och sprang i våras/somras
Johanna

Taack sötnos:)

Shorty&Myzan [two in one]

taack tack :D

ronja

sv: tack :) fina ni är!

Cajsa

göres finaste?

zeneh

hihi ja :D

tovesegnablogg.blogg.se

okej vad bra, samma här. :D

soojoo

härligt :D det blir sammsa för min del!

Hej! :) Intresserad av kläder? Kika in isåfall på min blogg och svara på Dagens Fråga om du vill :)



Och jag ursäktar om du inte tycker om reklamer.

Kram!

Anonym

sv; det ligger ca. 3 mil nedanför göteborg :).

Sara - Only me

sv kul att du är med o tävlar sötnos<3

allt bra? :)

Bee

sv; vah? nej,det ju Kimmi smiles,läste du inte inlägget? :P



härligt <3

Anna med A

åt nyss (:

sofia

hihi :D fin bild :D

angelica

sv okej va härligt :) jag mår toppen!

Elin Toreborg-Foto

Fin blogg! :)

Louise (fotoblogg)

Sv: Jotack, det är bara fint med mig :)

Josefine♥

Aha okej :D

min är Cherry något :P

glömt namnet ;d

N

sv: bara ta det lugnt, bli frisk under helgen ;)

Shorty&Myzan

Nu är ännu en vinnare i dagens blogg dragen, blev det du ? kolla inlägget. varför inte passa på att anmäla dig till en ny omgång i samma inlägg ?

http://shortyochmyzan.blogg.se/2011/january/vinnaren-ny-omgang.html



Kram Shorty & Myzan

Anonym

Okej ^^

angelica

vad gör du då? :-)

fanny

Hehe oki:)

rebecca jansson'

sv' :) haft en bra dag då?

sofielans★

sv: ja grattis till henne ! :)

besök hennes blogg vetjag ! :)

fannyee.blogg.se ! :)

mathilda

heej sötnos!

allt bra? :)

alice

sv; ont i halsen. :( hur mår du idag? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

<33

nadjamelzen

Hej sötnöt!:)

jag är nu tillbaka från mitt lilla uppehåll.jag hoppas allt är bra med dej och önskar dej dett bra slut på denna kväll.

puss!<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul att du är med :D!

idaahlsen - fotoblogg

snygga :D

Vera

Gud vad fin blogg. :) den där bilden påminner mig om sommar..

Jennie ♥

sv: ingen fara :) allt bra annars?

FlizanLizan

sv: vad görs? :)

ida :) ♥

sv: okejj :) ska snart sova tror ja ;)<3

FannyFredrica

Svar: Mysigt! :D jag har varit på en ungdomskväll i kyrkan :)

rebecca jansson'

sv' härligt :) jadå det har jag haft!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: