Svar på tal

| Svar på tal
ella om by amanda:
vilket gym? :)
Svar: Actic heter det tror jag ..
Här är i allafall hemsidan, http://actic.se/

bild lånad från google
N

sv: taack :D

allt bra?

L I K E S O F I E [foto]

- tack ^^

ronja

sv: tack :)

Anonym

;)

zeneh :)

låter härlit de ! jo bra :D

LINDAVIOLA!

Har hört att det skall vara jätte bra där! Vi har det här hemam med!

sofia

okejj,int mkt, svarar på kommentar :D

Anna med A

tack :)

ida :) ♥

sv: hihi japp :)



gör du då?

kram<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. kul :D!

Johanna

Taaack, vad glad jag blir:)



Okeii, sjukling här:(

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja dte är gott :D!

zeneh :)

yyes ! :)

Anonym

sv; nej, det gör jag inte. Vill egentligen, men känner att jag inte har någon tid för det :/.

Anonym

ja ,)

Josefine

vad för film? :D jag har shoppat lite o så!

rebecca jansson'

sv' ja det är de verkligen :( några planer inför helgen då? :)

bffhoneyzz, daaah

ååååååh goooowwwshh fiiiiiiiiiiin blogg hurru :)

Fia

Så man kan få gå på gym även fast det är ålersgräns?

Om man kontaktar dom? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: