by amanda

| Vardag

Väl på gymmet gick det väldigt bra. De ska kontakta oss senare om vi kan börja där. Eftersom det är åldersgräns och sådant. Om någon är intresserad så skriv en komentar och jag berättar mera. Efter det blev jag hur som helst hemskjussad och när jag kom hem åt jag middag. Sen dess har jag kollat One tree hill. Ska fortsätta med det, skulle bara slänga in ett snabbt inlägg. Vi hörs nog inte mer ikväll, så uppdatering före eller efter skolan. Får se, pussar !

så j*vla söt !

evelina

hej söööötiii:) gå in och svara på min fråga på bloggen, behöver din hjälp!:)

tovesegnablogg.blogg.se

vad bra, samma här :)

L I K E S O F I E [foto]

- jaa :D <3

clara

Söt var namnet ja!

emmi

- aww tack vad bra!! =) kramar

Anonym

sv, Vad skönt!

Anonym

jag med :)

nej du sa att jag skulle gissa din ålder, då gissade jag på 14 eller 15 :D

Diala

Fin blogg du har :)

Fråga något på min frågestund och få en länk av mig den 20 januari ;)

S A G A ♥

jaaa :D

toves träningsblogg

hej. hur mår du?

Becca

sv: hihih okej.. själv skulle jag vilja vara en katt med vingar som kan förvandla sig till en delfin ;) hihi..

Har du haft en bra dag?? :D

Josefine

gjort idag då? :D

Anna med A

Ja (:

Linda hill .

Vara med och tävla hos mig? (:

soojoo

vilken snygging!!!!

Bee

sv; aa :)<3

hanna ♥

ah, tack :) fast jag kommer säkert glömma ;D HAHA, men vi får se ;D

m'

Söööt kille där! {vill du ha bättre koll på bloggen? let´s go bloglovin}

Kram

Angelina

shit vad söt!! :D

ella

vilket gym? :)

Linda hill .

Sv: ok. :P

hanna ♥

haha, njaa ;D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: