svar på tal

| Svar på tal
lina om jag vill ha sommar, nu !:
Åh vad fin outfit! Vart har du köpt skorna? jag älskar verkligen sånna skor, jättefina!
Svar: Tack så mycket. Affären heter SkoBoo och ligger i Ullared :)
elinochamanda

sv: Vad bra :) samma här du !

Lisa

fina=)

Bee

Fina :)

ModelBea



Hej :) !

Var med och tävla om en massa extraläsare hos mig i "Dagens bloggar" Idag drar jag 3 vinnare!!



Kram Bea

Anonym

Vad har hänt mellan ellen och joel!

ronja

snygga!

Laramore ^^

Riktigt snygg header! :D

nadjamelzen

tjenixen och förlåt för sent svar!

allt bra med dej?:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja det kan du göra! :)



naj jag har skickat sms, men vi ska hitta på något snart igen som vänner. men vi ska bara vara vänner det var ett misstag men vi ångrar det inte! :)

LINDAVIOLA!

sv; hihi, tack :).

EEMMAAH

Haha ja :D

Allt bra med dig annars då?=)

angelica

allt bra? :)

AMANDA FALK

älskar kilklackar och espandrillos, så sköna!

Hoppas du får en fin start på veckan imorgon, good natt!

sandra-en bra blogg!

söta skor! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: