jag vill ha sommar, nu !

| Vardag




Sommar låtarna man aldrig glömmer !


Jag kollade Ellens blogg och fick inspirationen av henne, för er som undrar.

Jag längtar sååå till sommaren kommer. Jag vet, det ska vara vår och allt först. Men jag kan ändå inte låta bli att tråna efter dagarna då man kan gå runt såhär ute. Som jag har sagt till så många, "ända andledningen till att jag går upp på morgonen är för att då kommer vi närmare och närmare sommarlovet" Jag älskar sommaren, och jag hatar kylan.
Är inte vintern slut snart? -.-

Wilma

sv: Tack! :)

Netty♥

sv' ja, en mil ifrån varandra.<3

wilmaaa

oja:)

oki nice!

Johanna

Hihi, inte jag. Jag tror inte ens att jag tog med mobilen ut =]

Anna med A

det är sant :)

tack :D

Netty♥

sv' en kvart typ.<3

Anna med A

För det suger. Jag tycker inte det är bra alls.

Netty♥

sv' nej. men sen träffas vi bara på helger och lov för hans skola ligger ganska så långt ifrån så han bor på internat under veckorna :/

Anna med A

Japp, men det går ju inte att kolla på skiteb :)

felicia -

ajdå :(

Sara - Only me

sv tack för dina råd/stöd<3

Cajsa

göres?

vic

Fin blogg du har! Allt bra med dig? :)

L I K E S O F I E [foto]

- Så lite så :D

FlizanLizan

sv: yes ;)

Wilma

sv: Okej :)

vic

jo det är bra :) själv då?

L I K E S O F I E [foto]

- host ;) tack ^^

Anna med A

ja :)

Cajsa

bakar kakor och kollar på tv.

nea

Så lite så, hur är det med dig då? :)

josse

Längtar så till sommaren! Tycker all snö kan försvinna c:

lina

Åh vad fin outfit! Vart har du köpt skorna? jag älskar verkligen sånna skor, jättefina!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: