Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
kan du lägga in en bild på alla hårpdodukter som du använder? :)
Svar: Jag använder i stort sätt inga hårprodukter förutom shampoo, balsam och någon hårinpackning då och då. Så jag måste nog tyvärr göra dig besviken "/
Annika

fin blogg:) allt bra idag?

Cajsa

heh, jag är lika tråkig vad det gäller att ta hand om mitt hår.. :P

Johanna

Vsg gummna :)

Du har jättefint hår :)

JOSEFINE THYBERG

haha nej :) men tack!

Cajsa

nej samma!

försöker hålla mig undan så mycket produkter som möjligt för att slippa slita påd et.

Netty♥

sv' hela veckan :( du då?<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D!



fint hår!

Anna med A

väntar på mamma :)

sofiie - bloggare i värmland

okej, jag ser på simpsons :)

jessica

sv: va bra då, jo det duger :) kram!!

emmi

- samma här, typ bara slappa =) tack!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: aa :)

jessica

sv: yesssbox! kram :)

Johanna

Vsg gumman :D



Hur gör man sådär med en bild? Är det i photoshop? :D

Netty♥

sv' hehe okej :)<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv; vart i skolan du då? :)

emmi

- ohja super skönt :D planer för helgen?

josephine- tävling på bloggen!

Hej!

Just nu har vi en tävling på våran blogg!

där man kan vinna en smyckesats!!! som är värt 249kr! http://twinblogg.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment

chayenne

sv: vsg gumma :)

chayenne

Söt outfit! =)

Anonym

sv. varsågod :)!

Anna med A

va

M e l i n d a

var gärna med i veckans blogg <3

wilmaaa

okej, samma..!

filippa

wow fint hår!:o

allt bra?:)

Anonym

det gör inget:) Det var ändå det jag vill se:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: