by amanda

| Vardag

Mitt huvud dunkar som om det aldrig gjort annat, och speciellt när jag reser mig upp. Så jag tvingar mig själv att ligga på samma plats hela tiden. Halsen gör så ont och ibland är jag så hes att jag knappt kan prata, men det kommer och går. Jag svettas som en gris och livet suger just nu. Men som ett litet ljus i mörkret kommer snart mamma med te och glass. Nu ska jag fortsätta kolla på One tree hill. Ha en fortsätt trevlig kväll !

Fotograf Emma Olofsson

Allt bra?:)

Händer iveckan?:)

FannyFredrica

Svar: hehe ^^ Allt bra idag? :D

Angelina

sv: var så lite så :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack så mycket söta du :D

wilmaaa

tack så mke!:)

angelica

sv: yes.

okej, härligt :-)

Lisa

hade tänkt gå och lägga mig snart:D

LINDAVIOLA!

sv; okej :).

S o f i e ♥

Dagens blogg är nu ute på bloggen -----> http://zirres.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-utsed-1.html#comment

Var det inte du som vann? Anmäl dig i samma inlägg! (:

O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

tack :)

Zabina

sv:

Bara bra med mig! Vad händer idag? :)

sandra

sv: okej.. nja jag har migrän så det kunde varit bättre!

PAUSE

krya på dig

Cajsa

hehe du är den första som gissar rätt. :P

Erika

Krya på dig, hoppas det blir bättre snart :)

aww

hoppas du mår bra! :) vad ska du göra idag?

Ja det är skönt. ;)

bella

goodmorgon =)

sovit gott?

Becca

sv: ursäkta mitt sena svar, men har inte riktigt haft tid att svara på mina kommentarer :( Men nu har jag det ;)

Allt bra med dej?? :D

Anonym

kan du lägga in en bild på alla hårpdodukter som du använder? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: