Svar på tal

| Svar på tal
Skogsmullen (linus) om by amanda:
Fan va fin du va då!!! ba en fråga vafö två likadana bilder brevid varan???? Hälsningar LinaN xD
Btw hare kul på eran "myskväll"
Svar: LinaN, så jävla nice! För att jag tyckte det var finare med två bilder än bara en eftersom bilden är så "smal" ;) Tackar, ska stalka din blogg nu. Min favvo ju, hihi

Idag blev jag väckt ganska tidigt av att mamma kom in och sa att hon hade gjort scones till frukost. Så vi åt en mysig frukost tillsammans och sedan satte julbakningen igång. Så i köket står jag, mammisen och Jouni och julbakar för fullt. Självklart är julmusiken på högsta volym också igång. Vi ska sammanlagt baka fem stycken bakverk. Jag har tagit lite bilder men lägger upp de när vi är klara med allt. Därefter blir det en dusch och sedan fika i stan med Johanna. Kan det bli en bättre lördag? Tror nog inte det alltså. Planerna för ikväll är osäkra, men får se vad som händer. Ha en bra dag ♥
fanny jönsson

sv; Ja :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vara med killen, du då? :)

Cajsa

hihi ja! :D

måste dra mig ner på ica snart också men jag orkar inte.. ^^

Lisa

sv; vad kul att du tycker det:D

maaliin.se

Svar: ge mig* haha ^^

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

fanny jönsson

sv; Väntar på att en kompis ska komma, själv ? :)

Cecilia

Sv: Varsågod och tack så mycket! :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mysigt :D

läste att du skulle julbaka på facebook! ;)

fanny jönsson

sv; Okej, vad äter dudå ?:)

Sophie' ♥

- aw tack, du är :) <3

fanny jönsson

sv; haha okej ! :)

Lust att göra ett länkbyte ?

kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. haha, ja men precis. blev nästan avis! :)

fanny jönsson

sv; Jag tror jag förstår hur du menar, menar du att vi båda gör ett varsit inlägg där vi skriver om varandras bloggar lite kortfattat och länkar varandra. Och sen ingen mer länkning i något mer inlägg ? :)

kram

fanny jönsson

sv; Jaha nej, det hade jag inte tänkt. Gör inte det du heller då :)



Men kan du länka ett inlägg i en kommentar där du har en bra bild som jag kan låna ? :)

Linn ♥ [FOTO & HÄSTBLOGG]

Vilken fin blogg :)

Patricia

Hoppas att du hittar på något att göra.

fanny jönsson

sv; tacktack ! :)

ska vi göra ett varsit tidsinställt inlägg till 15.00 ? :D



Ta den bilden när jag har rött hår :)

http://fanniiieee.blogg.se/2011/december/vilken-farg-tycker-ni-passar-mig-bast.html#comment

fanny jönsson

sv; Har jag ?? Vilken överraskning :p:p haha :p

Men printscreena den och klistra in den och det i paint ? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :)

ja pepparkakor och lussebullar! :)

imorgon blir det knäck och ischoklad! :)

fanny jönsson

sv; Hur går det, funkar det att fixa bilden i paint ? :)

Ina

kan inte du skriva vad du önskar dig i julklapp på bloggen, behöver inspration!

fanny jönsson

sv; Jag har skrivit typ att jag gillar din blogg, och att du är söt (a) Ja typ dä, och att de gärna får kika in din blogg :)

Cajsa

mjölk.. ^^

Härligt och höra :) jodå samma här! :D



vad gör du då :D? kram

Cajsa

var med i min tävling vettja söt! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack tack :)

fanny jönsson

sv; har precis tittat på film med en kompis, själv ? :)

sanna

Vill du ha tänder vita som snö? :) Var med och tävla om Teeth Whitening Strips värde 499 kr hos mig! :D



Hoppas att du har en bra Lördag! :)

Kramar

Sofia - JULKALENDER!

det är bra med mig :D

EMMAS!- julkalender i bloggen

söt bild :D

sv: ja toppen :D vad görs? kram

batt-

nice!

marina

sv. så lite så :)

jennifer

sv: ah okej ;) Blir nog Egypten den 20e.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :)

Anna med A

ska duscha .)

Hanna

Åh det låter som en härlig lördag, ...Mycket men roligt!! :D Och hoppas det ni bakat blev gott :D

SV: De är najs, en så skön helg! Kram//Hanna

ronja

söting :)

- Swedish Source Of The PLL

sv: härligt, nja e sjuk :/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: