by amanda

| Vardag
Hallå kära vänner.
Drog hem till Elin efter skolan och kollade på tv. Sen tog jag bussen hem till Filippa och nu sitter jag här med henne, Annie och Julia. Snart kommer Olivia, Hanna och Elin. Ikväll blir det mys med tjejerna framför idol finalen. Älskar att bara vara med de, oavsett vad vi gör så har vi kul. Men sover hemma så bloggar kanske mer ikväll. Pussar ♥
emma

allt bra? :)

Max L

Vacker outfit ;)

Emma<3

Vacker blogg du har! =)

ronja

superfint hår!

jennifer

snygg outfit! :)

EmJo ' Flytta utomlands

vem hejar du på? :)

Skogsmullen (linus)

Fan va fin du va då!!! ba en fråga vafö två likadana bilder brevid varan???? Hälsningar LinaN xD

Btw hare kul på eran "myskväll"

altin

fin blogg du har:)

HANNA

sv: hehe ja D

elinn

sv: ja mys!! :)

Sophie' ♥

ska sova snart så natti natti <3

Johanna Rise

sv: samma! :D tycker du att det var rätt att amanda vann? :D

Amanda Matanovic ☆

svar: Jo det är bara bra med mig :)

Vad ska du göra idag?

hanna ♡

jodå :D

Malva

Fin blogg! :-)

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: ja! :D

Cecilia

sv: Superfin bild! :D <3

elsa!<3

fint hår:D<3

Amanda Matanovic ☆

Vill du göra ett länkbyte med mig? :)

Läs då detta inlägg: http://ammm.blogg.se/2011/december/ansok-till-ett-lankbyte.html#comment

Cajsa

allt bra sötnos?

marina

sv. :) klart du inte är.

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: visst är den!

va göru? :)

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: vad bakar du då? :D

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: ååhh, lussebullar! :D ge mig? ^^

fanny jönsson

sv; Alltså röd/brun ? :)

fanny jönsson

sv; Okej, tack för din åsikt ! :)

Funderar faktiskt på att färga så :)

fanny jönsson

sv; Det blir nog så innan april 2012, har en blond färg kvar som jag ska använda, nästa färg blir nog den :)

kram

fanny jönsson

sv; Japp :)

Händer idag?

kram

maaliin.se

Svar: bra, he mig en då, hehe :-D

fanny jönsson

sv; Okej :)

En kompis ska komma hit lite senare, ikväll ska vi väl kolla film, käka godis och bara chilla :)

kram

Cajsa

Det är bra här! ^^ ska ner på ica snart också

Hittar du ingen motivation till att börja träna, gå ner i vikt eller bara skaffa ett hälsosamt liv??



http://fitspiration.blogg.se postar bilder, tips och annat gött som inspirerar och motiverar dig för att nå dina mål!



Allt går, bara man vill!

MELLIE - DEN 15-ÅRIGA MODEAPAN

Kika gärna in på min blogg för tips om vart du kan köpa dom bästa julklapparna, tips om en bra tv-serie och outfits till decembers alla jul event! (: ☃ ♥



http://modeapa.blogg.se/

marina

sv. haha :) skulle skriva det till presonen över dig, haha :) sorry, ahha :)

marina

sv. ja det är hon verkligen :)

Snygg topp! :)

Saywoff - Celine

fint hår :)

Malin

Fin bild!:)

emma härnqvist

jojo :)



va fint hår!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: