Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om Att kunna älska sin kropp:
va äklig du e seriöst. nu vet alla hur din kropp ser ut . asso den e privat hallå!!! tänk alla killar i din klass eller skola som läser din blogg eller kanske andra som går på stan o sen ser "aha de e den tjejen som har visat sig naken eller nåt sånt" asso ja tycker de e bra att du står upp för dig själv. själv hatar ja min kropp o hittar fel överallt. men de e ändå dåligt att folk vet hur du ser ut utan kläder. själv skulle ja inte velat de...

svar: någon som inte kan stava or what ?
det är min kropp, jag gör som jag vill. men tack för informationen. jag är stolt över den jag är, vill jag visa upp min kropp så gör jag det ? det är precis samma sak som att lägga upp en bild i bikini, och det gör nog dom flesta. det är inte direkt miljoner som läser min blogg, så att någon känner igen mig är inte speciellt troligt, tack och lov. och naken, nej jag är inte naken. det ända jag visar är min mage ?
okej, nu kanske jag är lite hård. jag antar att du bara inte vill att något ska hända mig eftersom du varnar för alla snuskiga där ute. men i såfall skriver du det på helt fel sätt !
det är dags för dig att ta tag i saken så att du en gång kan våga lägga ut en bild på dig också. även om du inte skulle vilja så kan du i allafall våga göra det. tack och hej :)
Fanny

Svar: Varsågod! :D

Dolly

tack så mkt

ellie<3

Hejhej , Nu har ja frågestund på min blogg o det skulle va awesome om du hade lust att titta in o titta&fråga lajte ;D

Lot of love/Puss/Ellie<3

M A L I N :)

Hihi ja förstår (:



bra skrivit (:

HANNAH

Jag håller med i det du skrev. Kikade ner på inlägget det handlade om och jag tycker inte bilden var farlig?

Det är precis som att gå i short och bikini på sommaren ju ;)



och den som kommenterade, den personen är nog privat med sin kropp. Men du la ut en bild på din kropp, ditt eget val, right?



hoppas inte du tar åt dig av sånt här, för du är så mycket bättre som är stolt över din kropp och vågar visa/berätta det!

N

haft en bra helg ? :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Så störd :S



SV; Hihi :D

Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

nä, inte värre än en bikinibild!

sandra

sv: okej :)



bra skrivet, man ska vara stolt över det man har :D

MATILDA ROSQVIST

Onödig kommentar dedär. Som du säger, så är det din kropp! och du har inget och skämmas över så tyckte det var rätt! =)

Anonym

förutom att du har push ;)

hannah

sv: precis!



så lite så :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: