Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
vad kostar dom skorna? :D puss älskar din blogg
Svar: De kostar 950 kr. Vad roligt, tack ! Skriv gärna ditt namn, puss  :)

"Godmorgon" på er. Jag är hemma från skolan idag. Jag kunde inte somna igår kväll. Jag hade ont i magen, mådde illa, kände mig svag och så. Så mamma sjukanmälde mig. Nu har jag precis ätit frukost, kollar lite på tv och chattar på msn med Leon. Efter skolan skulle jag egentligen ha varit med Filippa och Annie men nu får vi se. Men vi hörs senare, glöm inte frågestunden. Puss&Kram

bild från midsommar, miss !
A D E L I N A

sv: tack det ska jag =)

Sharlee van Stralendorff [Fotoblogg]

Kom och titta in i mitt krypin!:)

Sharlee van Stralendorff [Fotoblogg]

Tack så mycket!:)

sandra

tack =)

A D E L I N A

sv: vad gör du då? =)

sandra

allt bra?

Anna med A

åt nyss :)

Anna med A

tack, detsamma :)

A D E L I N A

sv: tack! Jag ligger i sängen och lyssnar på musik bara =)

ange

Okej, får vänta dåe. <333

sandra

det är helt okej

A D E L I N A

sv: japp =) vad ska du göra i helgen då?

Anna med A

varsågod :)

ange

Japp, allt bra? <33

Anna med A

läs inlägget

C E C I L I A ♥

Härligaste bilden !



Saknar midsommar <3

Men nästa år kör vi ju igen ;) ♥

ronja

fin bild!

C E C I L I A ♥

Sv; Haha ja fan :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: