by amanda

| New in, Vardag
http://litentorkel.blogg.se/2010/october/tack-sota-manniskor.html - tryck på länken. måste bara visa känner jag plus länka tillbaks !
hoppas du mår bättre nu sötnos <3


Hej på er alla sötnosar. Idag har det varit en riktigt mysig dag. Vi slutade runt 14, då drog jag, Filippa, Hanna och Elin in till stan. Vi kollade på massa skor och jag köpte shepherd uggs. Efter det åkte vi alla hem till mig. Åt tårta från igår och kollade på Wallander. När den var slut gick Hanna hem medans vi andra åt middag med resten av min familj. Filippa drog och jag och Elin gick hem till henne. Hon bytte om och sen mötte vi Hanna. Vi skulle på promenad, prata och så. Vi gick först runt elljusspåret, sen vidare till Björkhagen och sen till Kärrtorps centrum där vi lämnade Hanna. Jag och Elin gick till Päronparken, satt och lyssnade på musik en stund innan jag drog hem. Nu kollar jag på gamal avsnitt av Idol. Här kommer bilder från idag. Pussar amanda