Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
känner inte er typ dig filippa elin hanna o aa . men seriöst ja tycker de e fittit av elin att hålla på me en kille som heter andre sen hon skäms o allt. plus hon säger att han inte ska kolla på hene pga att hon har för mycke smink. ja mena inget illa men om man ska hålla på med nån kille ska han få kolla på en o aa . men ni värkar roliga o snälla :)

Svar: Om vi verkar så snälla och bla bla, så ta och skriv ditt namn ? -.- Det märks verkligen att du inte känner oss eftersom du skriver som du skriver om Elin, och varför skriver du det till mig ? Hon använder knappt smink, i allafall inte på vardagar så det stämmer inte, men om han glor på henne vilket jag som känner Elin uppfattar av vad hon säger så kanske hon inte vill att han ska glo som en åsna ? Och håller på, nja .. inte direkt. Jag tror att jag förstår hur du tänker, men du uttrycker dig riktigt dålig så ta och komentera en gång till :)
Anna med A

helt okej :)

matilda

Stör mig på människor som ska lägga sig i andras privatliv?! :o



- Jag mår fint nu :D

Anonym

Jag tycker du ska strunta i att svara på komentarer som rör någon annan och du låter verkligen otrevlig -.- suck!

soofie

sv: härligt, jodå de är braa :)

Therese

Det var den:)

sandra

tack!

Vendela Klangö

sv: tack <3

ange

Jag tror att vi snackade om köerna till Gekås <3

Viktorias dagbok

okej vad skönt det :) jo tack min dag har varit helt okej :)



de står ut så mycket :p tycker det är fult :p

Therese

Bara bra:)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack så jättemkt :D

Caroline - carolineblombergs.blogg.se

sv; yes! du tar super fina bilder!

Andreito

ASSÅ TA ER I RÖVEN,FUCK DE DÄR ME ÅSNA JAOO FETTASTE BOMBARE1!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: