by amanda

| Vardag

Hej sötnosar ! Den här dagen har varit nice. Slutade dock halv 4 och fick vänta på Elin tills 4 men det gjorde inget. Jag, Elin, Svante, Joel, Wille och Tage gick hem till Wille. Chillade galet och lyssnade på musik innan vi var tvugna att gå för att Wille och Tage skulle plugga. Vi andra gick hem till Svante. Gjorde pannkakor och ah, kollade på Paradise hotel när det började och sen tog jag och Svante sällskap hem. Här kommer bilder från idag, pussar amanda <3
















sandra

tack :D

L I K E S O F I E [foto]

- ah typ då.. <3

C E C I L IA ♥

Sv; Haha jag vill också ha dom nu :o



Du får bilderna sen :) ♥

elin

åh pannkakor!

Viktorias dagbok

haft en bra dag? :)

Dolly

fin ögon färg du har

VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej :) Har varit dålig på att kolla in bloglovin på senaste tiden men nu är jag tillbaka :D Hoppas att allt är bra med dig och att du sover gott ;)



Sen är det så att jag är med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt.

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE



ha det bäst kram

H A N N A ★

haha, jag hatar kyla :P

mathilda

åh tacj !! ;D

Therese

Allt bra?:)

MatWraken!

sitter på lektion!

sandra

ja det är stört :O



vart i stockholm bor du? jag känner igen platsen fett mycket :P

Anonym

känner inte er typ dig filippa elin hanna o aa . men seriöst ja tycker de e fittit av elin att hålla på me en kille som heter andre sen hon skäms o allt. plus hon säger att han inte ska kolla på hene pga att hon har för mycke smink. ja mena inget illa men om man ska hålla på med nån kille ska han få kolla på en o aa . men ni värkar roliga o snälla :)

ronja

fina bilder!

M A L I N :)

Hihi mysiga hjärtan :D

Fanny

Coola plättar/pannkakor! :D (om det är det som det är) Det var bara synd att de var brända ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: