by amanda / svar på tal

| Vardag
Anonym om by amanda:
amanda 97an?
svar: ja, hurså?
skriv ditt namn nästa gång -.-



Jag är hemma ! Det känns riktigt bra, men det ska bli skönt att få åka ut till landet på måndag igen. Det finns endå ingenting att göra hemma och på landet är det mycket skönare, lugnare och fridfullare :) Vi har precis packat upp och eftersom mycket kläder är oanvända så är den nya packningen redan halvt klar. Men nu ska jag njuta av att internet äntligen går riktigt snabbt och sen köka thaimat. Kanske ska träffa Annie, Hanna och Lippa senare. Men vi hörs !

Vi stannade ju i gränna och det här kom med hem :)

sandra

sv: ja det var riktigt gott :D

Cajsa

jo det rullar på som vanligt. :P

Linda - ndaiL

åh va gott!!

sandra

sv: haha ja :)

vad gör du då?

Amanda

sv: tack :)

gör du då? :)

sandra

sv: okej, samma här faktiskt!

Linda - ndaiL

Ja det är de :)

Cajsa

hehe tackar tackar! ^^

alaa,

heh tack :)

D A N I E L A ♥

-okej samma:)

elin

allt bra ? :)

» P H O T O L E N S

SVAR: Tack så mycket! ♥

emily

fin blogg :)

elina

Jag äter guudis:D

j

mums!:D

patricia

frågestund på min blogg, fråga gärna något :)

kram

Cajsa

ska sova nu...natt natt sötaste!

Linda - ndaiL

snabba cash?

emily

SV:

no problem :D

allt bra med dig ? :D

sandra

fin blogg! :D

emily

SV:

härligt :D

jodå, bara bra :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: