by amanda

| New in, Övrigt
Förlåt för att jag aldrig bloggade mer igår eller imorse. Men efter att vi solat lite gjorde vi oss i ordning och åkte sen in till halmstad. Små shoppade och fikade, åt middag på en resturang och handlade mat och sen åkte vi hem igen. När vi kom hem bytte jag om och vid 8 drog jag ut. Jag träffade Amanda, det var jätte trevligt. Vi köpte glass, gick runt och pratade, chillade på stranden och sen bjöd mamma och Jouni oss på varsin cola. Vid 12 gick vi båda hem. Kom hem runt halv 1 och var så utmattad då att jag gick och la mig direkt. Idag drog vi in till Varberg, kollade runt i en massa affären och vid 18 kollade vi på bio. Jag skriver om den snart. Vi har precis kommit hem och ska snart grilla till middag. Vi hörs senare, pussar amanda <3

bilder från halmstad :)






bilderna från igår med amanda :)





shoppingen från igår :)

svart body.

gulligt linne