Your love was handmade for somebody like me

| Vardag
Det verkar som att jag har missat att berätta att jag blivit erbjuden ett 100% vikariat på ekonomiavdelningen där jag jobbat 25% sedan maj. Hur kul som helst! Det är en grym erfarenhet för mig plus att det kommer se väldigt bra ut på mitt CV. Jag kommer från och med 13 februari börja jobba heltid där, och så har jag vikariatet fram till sista augusti.
 
Jag trivs väldigt bra på Espresso House och skulle bli precis bli utbildad till skiftledare när jag fick nyheterna från ekonomiavdelningen. Jag kunde inte riktigt slita mig, så istället för att säga upp mig har jag gått ner i tid. Jag kommer att jobba ca 5/v eller vid behov. Det blir nog bra. Vi får se hur det känns i längden eftersom det inte kommer kännas likadant men jag börjar så i alla fall. 
 
Jag och Daniel har även bokat New York resan nu och den 11 maj går planet. Det ska bli så fruktansvärt roligt, vi har redan planerat in att gå och se Aladdin på Broadway. Det kommer att bli mitt första besök i USA och jag är taggad till tusen. 
 
Utöver det så rullar livet bara på. Jag har börjat träna och försöker få till 2-3 gånger i veckan minst. Jag äter mycket mer hälosamt men låter mig själv fuska lite någon enstaka gång. Det är mycket roligare att vara hälsosam och träna när andra runtomkring en också håller på. Då kan man dela träningstips, nyttiga recept och så med varandra. Det blir så mycket enklare att motiveras och hållas på rätt spår! 
Bilder lånade från we<3it. 
Jasmine

Wow, ett så inspirerande inlägg!

Grattis till heltidstjänsten! Kul att de vill ha dig där oftare. Starkt av dig att vara kvar på Espresso House också. Imponerande att du jobbar kvar där, om så mindre timmar per vecka. Hoppas att det blir bra för dig!

Spännande med en resa till USA, jag förstår att du är förväntansfull. Att se Aladdin på Broadway låter fantastiskt. Ser fram emot att höra vad du tyckte!

Ta vara på dig och lycka till med träningen och kosten.

(Sent) Svar: Tack för kommentaren.

Kram

N

Grym inspo!

marina

Livet rullar på bra för dig just nu kan man säga. :)

Ida

Härliga bilder!! :)

J

Vad roligt med NY!!

Netti Starby

Vad roligt och stort grattis till tjänsten! <3 Kramis

Dixi Wonderland

Grattis till jobbet :D

Ida

Grattis till vikariatet :)

Amanda CL

Vad roligt att se Aladdin!
Hoppas det går bra på jobbet :)

kram

Tilda Barkselius

Åh vad kul med ett nytt jobberbjudande!

J

Fina bilder!!

Photo by E M E R E L L A

Vilka underbara inspobilder :)

Polly Svensson

Men gud vad roligt. Grattis. Vad underbart att dra till usa, häftig upplevelse med Aladdin. Kram

Men åh vad kul! Så himla bra nyheter! Är glad för din skull! 😃

Amanda Forsman

Härliga bilder!

Sandra

Vad kul att du har fått jobb 100% :)
Grymt kul att åka till Usa, dit skulle jag också vilja åka någon gång i framtiden när dottern blivit större.

Vad har du annars för planer i veckan?
Kram

Terese Flint

Sådan här Inspo blir jag alltid sjukt taggad av!
Kram

Pauline Hurtig

härliga bilder!

carolines

Men vilka härliga bilder!

Svar: Ja det stämmer bra :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: