Fathers & Daughters (2015)

| Filmbetyg
Betyg på idmb: 7,1/10      Mitt betyg: 9/10
 
En prisvinnande författare kämpar för att klara av livet som änkling samtidigt som han försöker uppfostra sin dotter efter att ha genomlidit ett mental sammanbrott. Och 27 år senare försöker hans nu vuxna dotter forma sitt egna liv.
 
Tryck här för att se trailern. 
 
Kan man göra något annat än att bara älska Amanda Seyfried? Fathers & Daughters är en film från 2015 som är helt fantastisk. Det är så mycket kärlek och glädje samtidigt som sorgen och tragedin påminns under hela filmen. Den visas genom att de hoppar fram och tillbaka mellan dåtid och nutid. Ibland tyckte jag att det tog lite tid innan man förstod vilken tid en viss scen utspelades på, men det gjorde inte så mycket. 
 
Fathers & Daughters har ett fint budskap och det går inte att se filmen utan att fälla ett antal tårar. Katie förlorade sin mamma väldigt ung och pappan får ett mentalt sammanbrott, man får se hur detta har påverkat och format hennes liv. Filmen är sjukt bra. 
FrökenTV, bloggen om tv och film

tack för tipset :D

Terese

Åh har inte hört talas om denna filmen, måste kolla in den! Tack för tipset.
Kramis

Photo by E M E R E L L A

Åh jag har sett den där filmen, den var såå himla bra! :)

J

Ohh den lät superspännande!! Måste kolla upp och se den!

Amanda CL

jag ser inte jätte mycket film längre tyvärr, men har sett trailern till den filmen och den verkar jätte bra!

Netti Starby

Den filmen måste jag se! Kramis

Tilda Barkselius

Wow den lät verkligen otroligt bra, ska se till att se den!

Amanda

Vilket bra tips!! :)

Sandra

Tack för tipset!

Allt bra med dig?
Kram

Ida

Tack för ett bra filmtips!! :)

Dixi Wonderland

Inte min typ av film men kul att du tyckte om den :)

sandra

tack för tipset!

Amanda Jona [SPONTAN]

Tusen tack för tipset! :)

Amanda Forsman

Blev sugen på att se den!

LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Tack för tipset :)

Ida ❉

Tror killen på nedersta bilden är med i breaking bad :)

Emmelie

Åh den filmen måste jag se! :)

Theresia Sandahl

Tack för tipset, har aldrig hört talas om den! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: