You said you'd follow me anywhere but your eyes tell me you won't be there

| Vardag
Hej på er! Tycker att det är så himla roligt att jag har kommit igång med bloggen igen. Även om uppdateringen inte är hur bra som helst så skiter jag i det, huvudsaken är att jag faktiskt bloggar. Det är full rulle och mycket som händer. Igår var jag på jobbet till halv tre sen var jag tvungen att börja röra mig mot Solna för en till intervju.
 
Skulle väldigt gärna berätta mer om intervjuerna, mina åsikter och tjänsterna men väljer att avstå från det då man faktiskt kan hitta bloggen om man googlar på mitt namn. Någon som vet om man kan ta bort den funktionen förresten?
 
Efter intervjun köpte vi plocksallad och åkte till båten som ligger i Skanstull. Åt middag där och sen åkte vi över till Gröna lund. Har inte åkt några attraktioner där på flera år och ska faktiskt erkänna att det gjort mig rädd, plus långa köer så vi åkte mest mysiga attraktioner som blå tåget och kvasten. 
 
Idag var jag på intervju på Gärdet kl 10, sen mötte jag Sofia. Vi käkade lunch, promenerade runt i solen och satt och drack kaffe i en park. Det var riktigt mysigt. Hade en till intervju på eftermiddagen och sen åkte jag hem. Handlade mat med mamma och nu sitter jag bara i soffan och ska kolla på ett avsnitt av Nashville. 
 
Ska faktiskt på ännu en intervju imorgon bitti, det är den sista jag har inbokad. Det ska nästan bli lite skönt, som jag flängt runt i flera dagar nu haha. Ska även tatuera mig imorgon på eftermiddagen, mer om det senare. Hoppas alla haft en fin start på veckan. Kram 
Denise

Roligt att du är igång igen! Det borde ju gå att få bort den funktionen men jag vet inte hur man gör på blogg.se. På nouw kan man själv bocka i en ruta "dölj bloggen från sökmotorer", borde väl finnas något liknande för blogg.se?

MALIN

Vilken fin bild! Kram

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad blir det för tatuering? :)

Netti Starby

Vad kul att du har kommit igång med bloggen igen och så spännande med intervjuer! :-D Kramis

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Spännande med intervjuerna! I och med att Google är en sökmotor letar den upp de relevanta träffarna för sökningen så det är ingen "funktion" man kan ta bort, tror snarare att du i såna fall helt måste ta bort ditt namn från bloggen och vara mer anonym om din blogg inte ska dyka upp i sökmotorerna :)

Dixi Wonderland

Det är nackdelen med att ha sitt riktiga namn på nätet. En liten googling och folk hittar dig. Det går inte att ta bort. Även om du skulle byta domännamn så är allt lagrat så det går aldrig att ta bort men jag tycker inte du ska vara rädd för att uttrycka dina känslor :)

Felicia

det finns ofta en inställning om man inte vill vara sökbar för google :) vet inte exakt hur det ser ut där du bloggar men det borde finnas.

Julia Svensson

Åh så fin bild!

Lina

Att ha en tatueringstid inbokad är ju typ den bästa känslan! Fick hejda mig för att inta gadda för mycket på en gång först hehe, har 3 större nu men man vill ju bara ha mer!

Amanda

Å så kul med intervjuer hoppas det blir något<3

Pauline Hurtig

kul med intervju!

Celine

Haha jävlar vad du går på intervjuer!

Julia

Va kul!

Amanda Forsman

Roligt med Gröna lund :)

Alva Berg

Kul med intervju och Gröna lund!<3 kramar

LIL BABUSTYLE - Here's my story

Man ska kunna ta bort den funktionen. Kanske finns det i inställningar på blogg.se? Vet att det finns en sån inställning på nouw nämligen där man kan bocka av så man inte syns på google osv. :)

Jasmine

Utifrån bilden i inlägget ser ni ut att ha haft trevligt! :)

Hoppas att någon av intervjuerna leder till en anställning. Jag håller tummarna!

Om du vill ta bort möjligheten att söka på din blogg kan du göra det under "Inställningar". Där finns rutor som du kan kryssa i, " Dölj min blogg från sökmotorer och indexeringstjänster. Lycka till!

(Sent) Svar: Tack så mycket för din fina kommentar. Glad att du gillade inlägget som skrevs i samband med min och R's nioårsdag.

Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: