Who knows the secret tomorrow will hold? We don't really need to know

| Vardag
Lite fler bilder från Gotland.
Högan, lågan, kärringen & plågan ↑
 
Krusmyntagården ↑
 
Lickershamn ↑
 
Hej på er! Semester heter mitt senaste inlägg och det är nästan exakt en månad sedan. Mina två semester veckor var hur bra som helst förutom lite sämre väder andra veckan. Det var blandade känslor att komma tillbaka till jobbet efteråt på grund av att  jag skulle få tre nya kollegor och tre skulle sluta. Men det känns faktiskt bra! Det går även toppen på Fryshuset trots att jag nu för tiden jobbar ensam.
 
Vad har hänt annars då? Jag håller på för fullt att plugga och förbereda mig inför högskoleprovet. Justin Biebers konsert väntar runt hörnet och det är 59 dagar kvar tills jag och Daniel har ett år tillsammans. Det är helt sjukt hur fort tiden går. Det känns som att vi har varit tillsammans betydligt längre än så. Förutom det så åker jag, mamma, Daniel och Jouni till Makarska rivieran i Kroatien på lördag. Det kommer att bli hur härligt som helst. Det står dock att det ska regna i ungefär tre dagar men jag hoppas att prognosen hinner ändras. 
 
En annan lite rolig grej var att jag sms parkerade utanför My för några veckor sedan. Trots det kom jag tillbaka till bilen och hade fått en böter. Blev jätte arg och mailade de. Några dagar sedan berättade de att jag hade skrivit fel reg nummer i min sms parkering. Jag hade alltså skrivit reg numret till min egen bil men jag hade parkerat med Daniels bil. Inte helt lätt alla gånger de där haha. 
 
I måndags åt jag kräftor med mamma och syster. Jätte gott! I tisdags följde jag med mamma på synundersökning efter jobbet och sen åkte vi hem och lagade mat. Igår jobbade jag nio timmar och sedan pluggade jag matte i två timmar tillsammans med min pappas kollega som även hjälpte mig med matten på gymnasiet. Åkte till Daniel efteråt, var helt otroligt trött! Började jobba 12 idag och slutade 19.30, sedan dess har jag ätit middag, packat och kollat på ett serieavsnitt. Tänkte gå och lägga mig nu. Ha det så himla bra alla fina!
ajlimullersandvik.blogg.se

åh så gott med kräftor men inte bilböter. Så trist ju!

Henrik Olsson

Det var gamla och fina väderkvarnar! :)

Härligt det ser ut och låter :). Hoppas högskoleprovet går bra :D

N

Vilka härliga bilder :D

Lovisa

Superhärliga bilder!

FrökenTV, bloggen om tv och film

hääärligt

Amanda

Fina bilder!! :D

Caroline

Vilka härliga bilder o gott med kräftor!

Josefine

Otroligt härliga bilder! (y)

Anita

Fina bilder, gotland är bra vackert !

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Så fina bilder! :)

Tilda Barkselius

Åh vad härligt det ser ut!

Amanda Jona [SPONTAN]

Vackra bilder :)

Mallan

Åh men vilka härliga bilder! :)

Kimmey

Härliga bilder, love them!

Felicia [17år & rullstolsbunden]

Vilka fina bilder!

SV: Tack snälla :D

Polly Svensson

Vilka fina bilder och vad roligt med lite saker att se fram emot. Hoppas ni får det skönt i Kroatien =). Kramis

Lovisa

Men åh vilka härliga bilder!

Boel

Wow vilka fantastiska bilder :D

Jasmine

Vilka härliga bilder! Fint att du har haft en så lyckad semester. Hoppas att det fortsätter kännas bra på jobbet och att du och dina nya kollegor blir ett team.

(Sent) Svar: Kul att du gillar min nya väska!

Kram

Amanda

Fina bilder! :D

MADDISENJ.SE

Riktigt fina bilder

N

Vilka fina bilder :D

Josefine

Så fina bilder!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: