Flyttahemifrån.nu

| Samarbeten
Bild lånad från deras hemsida.  
 
Flyttahemifrån.nu är en hemsida som hjälper en med allt nytt som händer när man ska flytta hemifrån. Det är så mycket mer att tänka på än vad man tror. När jag tänker på hur det ska bli när jag flyttar hemifrån så tänker jag på fin inredning, hur nöjd jag är med allt mitt porslin jag har samlat på mig under åren, hur mycket god mat jag ska lära mig att laga. Helt enkelt hur fint och mysigt det ska bli. 
 
Men helt plötsligt slås man av att det man inte själv orkar eller kan göra, det gör faktiskt ingen annan åt en. Man får ta tag i precis allting själv. Hur vet man vilket elleverantör man ska välja? Hur kan man lägga upp en budget för att få pengarna att räcka? Hur 
 
Flyttahemifrån.nu hjälper dig med allt möjligt som ekonomi och husmorsknep. In och kika! 
 
 
 
Sponsrat inlägg.

Låter som en bra sida :D

MALIN

Vilket bra tips! Kram

Mallan

Är ju superbra med sådana sidor! :)

N

Läängtar tills jag flyttar hemifrån!!

Beatrice

Kul! :)

Anita

Kul tips !

Amanda Jona [SPONTAN]

Låter ju som en kanonbra hemsida, det finns många saker man inte tänker på :)

Linda

Gud vilken bra ide :-)

Felicia%255B17%25E5r%2526rullstolsburen%255D

Den sidan vrkar ju super bra! =)

SV: Jaa gud det var skit kul :D

Emelie Karlsson

Åh vilken bra hemsida! BEhövs verkligen känner jag haha!

ajlimullersandvik.blogg.se

mysig tjänst, äääälskar att flytta!

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Smart! Längtar tills jag flyttar hemifrån!

FrökenTV, bloggen om tv och film

men sjukt smart ju :D

Amanda

Tack för tipset :D

eva linah

ha en bra helg! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: