Come out of the dark and join the light

| Vardag
Dagen är kommen och imorgon är det äntligen dags för högskoleprovet. Det är blandade känslor. Jag vet att jag under mina 10 timmar med Study buddy har lärt mig en hel del som kommer hjälpa mig under provet, samtidigt så känner jag mig också 90% säker på att jag inte kommer att nå tillräckliga höga poäng för att komma in på juristprogrammet. 
 
Jag känner mig otroligt duktig som har lagt ner så mycket tid och energi det här året i jämförelse med vad jag gjort de tidigare proven. Samtidigt som det känns så himla hopplöst och jag har prestationsångest. Det ska bli fruktansvärt skönt att det är över så jag slipper tänka på det längre. Ni får önska mig lycka till och så får jag helt enkelt bara göra mitt bästa. Livet går ju inte under bara för att jag inte klarar målet. 
 
På söndag har jag och Daniel varit tillsammans i ett år. Det firade vi förra helgen genom att ta in på Djurönäset spa och hotell på Värmdö. Vi fick ett super mysigt litet rum och så hade jag bokat en rygg- och nackmassage som var helt underbar. Vi åt en helt fantastiskt 3-rätters middag och sedan gick vi ner till poolen en stund. Tog en drink efteråt. Vi ska nog hitta på någonting nu på söndag också. Antingen så går vi ut och äter eller så lagar vi någon middag hemma tillsammans. Jag är så himla glad, lycklig och tacksam som har honom och jag ser fram emot ännu fler år tillsammans. Min prins ♥
 
Igår var jag och mamma på teater på Göta Lejon och såg på Bullets over Broadway. Ibland var den riktigt rolig och ibland jätte konstig. Men kvalitetstid med mamma var uppskattat. Vi åt en mysig middag på Söder innan också. Nu ska jag kolla vem som åker ut ur Idol innan jag går och lägger mig. Kollar ni? Vem hejar ni på?
Amanda Jona [SPONTAN]

Du har helt fel inställning, DU KOMMER FÅ TILLRÄCKLIGT MED POÄNG FÖR ATT KOMMA IN! Heja dig och lycka till på provet idag! Jag håller tummarna!

Emelie Karlsson

Åh vad mycket gott!

Beatrice

Hoppas det gick bra på provet!

Tilda Barkselius

Hoppas högskoleprovet gick bra!!

Mallan

Åh men vilka härliga foton! :)

Amanda

Vad mysigt det ser ut!! :)

Felicia%2525255B17%252525E5r%25252526rullstolsburen%2525255D

Vilka härliga bilder! :D

SV: Jaa absolut! =D

FrökenTV, bloggen om tv och film

hoppas provet gick bra :)

Anonym

Hoppas högskoleprovet gick bra! Och grattis på er 1-årsdag! :D

Josäfin Andersson

Åh vad mysigt :D Hoppas provet gick bra också!

tess

Härligt med lite teater & kvalitetstid med mammsen. Vet inte när jag gjorde något sånt sist... måste ha varit långt innan barnen kom för fyra år sen. Usch på mig!

FrökenTV, bloggen om tv och film

härligt

N

Härliga bilder :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: