The truth will always haunt me, even though it set me free

| New in, Vardag
New in. 
 
Hej kompisar! Hoppas ni har haft en fin helg och en bra start på veckan! Jag har stängt hela helgen på jobbet, även idag och imorgon. Det är ganska tufft, tråkigt att jobba ensam för det gör man några timmar på kvällen men ändå rätt lugnt så man slipper stressa ihjäl sig. I fredags efter jobbet åkte jag hem och bytte om sen tillbaka till stan. Mötte upp Annie, My, Elin, hennes kompis och några fler på Baras backe. Tog något glas och sen drog vi vidare till Klubb Göta. Det var en bra och rolig kväll. I lördags åkte jag hem och tog det lugnt efter jobbet, och igår hämtade Daniel mig så sov vi hos mig. Btw, grattis på morsdag min finaste mamma. Jag älskar dig ♥ 
 
Imorse var jag på vikariatet i Frysen och skrev på avtal och deltog i måndagsmötet. Var inte där speciellt länge, åkte hem och somnade en stund sedan mötte jag My på Söder vid halv 1. Vi åt lunch på Medis kök&bar i solen så det var mysigt. Kom nyligen hem från jobbet och tänkte kolla något serieavsnitt innan jag går och lägger mig. Puss&Kram
Lucy

Vad jobbar du med ?

Gabriella

Roligt med lite nytt!!

Josefine

Snygga saker!!

Amanda

Åh vad fint! :)

Trevligt det låter! sen så fina plagg!

Celine

Så fin bikini!

MATILDA

så fin bikini!

sandra.

så fina saker du köpt :)

Lät härligt! :D Härligt med lite nytt!

CamillaEsi

Så fina saker :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en härlig helg :)

Tove Arvidsson

Mycket fina grejer!

ajlimullersandvik.blogg.se

kul med shopping och jobb! Älskar att jobba :D

Tilda Barkselius

Åh den bikinin är så fin!

Jessica

Så kul med nya saker och riktigt fina var dom!

Tack :D

Henrik Olsson

Jag förstår att det kan vara jobbigt att behöva jobba själv :/

jessy

Härligt med lite nytt! :D

MALIN

Härligt med lite nya grejer! Kram

Anita

Fina saker du! :D

Amanda Forsman

Åh såå fin bikini!

Tove Håkansson

Fin bikini! :)

SUSANA

Åh snygg bikini!! Måste också ha en ny till Grekland men med min Preggo mage känns inga kläder bra typ

Blondina

Ja ibland förtjänar man lite nytt och snyggt hehe ;) Hur mår du sweetie? <3

tess

Oh vad kul att skämma bort sig själv lite ibland! :D Underbar bikini!

Sarah

Kul me en ny bikini :)

Ida - foto & häst

himla snygg bikini! :D

Elsa

Fina saker! :)

Natalie Honkonen

jättefina saker!

Josäfin Andersson

Sjukt snygg bikini :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: