Fantastisk helg med sol, värme & grillad mat

| Vardag
 
Hej på er! I onsdags var jag hos läkaren efter jobbet för att kolla mina fötter. Var där i kanske fem minuter och skulle sen få en remiss för att träffa en ortoped. Åkte in till Söder och mötte Emelie och Filippa efteråt. Vi satte oss på Neverlands uteservering och åt middag och drack något glas. Jag åkte dock hem tidigt, skulle upp 04.15 dagen efter igen. Jobbade till 14.15 på torsdagen, degade i soffan i någon timme och träffade mamma på kvällen som kommit hem från Spanien. Vi åt middag på en thairesturang och myste sen i soffan. 
 
I fredags öppnade jag igen. När jag slutat strax efter två hämtade Daniel mig vid jobbet. Vi åkte direkt ut till landet till farmor och Perre. Perre fyllde år så vi grillade, åt tårta och firade honom. På kvällen sjösatte vi vattenskotern och åkte lite. Myste i soffan efteråt och gick och la oss rätt tidigt. Vaknade tidigt lördag morgon, åt frukost/lunch i Simpnäs på caféet jag jobbat på under fem somrar. Super trevligt! Började sedan åka tillbaka till Stockholm men stannade på vägen på mammas landställe och fikade med henne, mormor och kusin. 
 
På kvällen kom My, Dennis, Andreas, Waaler och senare Ida hem till Daniel för grillning, krök och drickspel. Det var en grym kväll som tyvärr slutade lite väl tidigt, alla var väl trötta. Jag var det i alla fall. Idag har vi degat, kollat lite i affärer och så. Sitter nu hela familjen hos Daniel och kollar på mästarnas mästare. Skulle egentligen varit ledig imorgon också men ställer upp och jobbar 13-18. Hoppas alla haft en grym helg. Puss&Kram
Tilda Barkselius

Åh så mysigt det låter och ser ut!

Amanda Forsman

Kul att du haft en bra helg!

Netti Starby

Vad mysigt med grillning och vad söta ni är tillsammans <3 Kram

Åh så gott med grillning :). Vad är det för speciellt med sina fötter?

Bambi

Vilken awesome helg. Låter ju dönice ju :D

MALIN

Vilka härliga bilder! Sååå mysigt att grilla :) Kram

Henrik Olsson

En vattenskoter hade jag velat testa! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

det ser fantastiskt ut och så kul att fira födelsedag :D

Polly Svensson

Åååå vad avis jag blir, vill också sitta på den och åka hahaha. Hoppas du fick en fin dag. Jätte fina bilder. Kram

FrökenTV, bloggen om tv och film

mysigt

Celine

Låter som en härlig kväll!

Hanna

Mysiga bilder :D

marina

Vad härligt! Att vädret ens är såhär bra just nu alltså, så att man kan göra massa sådant kul! :)

Lucy

så gott med grillat :D

VERONICA - fashionblog

Sååå härliga bilder :) Sååå fint!

sandra.

Så mysigt med grillning :) och så fin du är, ditt hår är sjukt fint!

Tuva Björnwall

låter härligt :D

Gabriella

Låter som en riktigt bra helg!!

miningalinn

Åh, vad roligt med vattenskoter och så fina du och din pojkvän är!:D

Amanda Forsman

Ha en bra vecka :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: