Langkawi

| Resor
Vi kom till Langkawi i Malaysia igår eftermiddag. Checkade in på Best Star Resort som ligger mitt på stranden med en härlig pool. Som flera av er säkert hört var det jordbävning vid en ö i närheten av Langkawi och tsunami varningar dagen innan vi åkte hit så vi var lite otroliga för att åka hit och sen stanna här så länge som vi planerat. Men efter mycket om och men, tillbakadragen varning osv bestämde vi oss för att stanna ändå. 
 
Igår kväll gick vi runt och kollade omgivningen, affärer och fikade på Starbucks. Idag har vi legat på stranden, det har varit sjukligt varmt så vi fick duscha i poolduschen varannan minut, det finns nämnligen maneter här som bränns så vi vågar inte bada så långt ut. Drog ut och åt för några timmar sedan, kollade lite fler affärer och fikade. Nu ligger vi på rummet, tänkte se ett avsnitt av Homeland. Hoppas allt är bra med er! 
Henrik Olsson

Det ser betydligt trevligare ut än här hemma :P

Amanda Forsman

Åh vilka härliga bilder!

Lucy

Så härliga bilder :D

Tuva Björnwall

underbara bilder!! :D

Pauline Hurtig

så härliga bilder!

Amanda CL

har varit i Kuala Lumpur ett par dagar för ätt länge sen :)

Elsa

Åh vad härligt det ser ut! :)

Åh vad härligt det ser ut:)

Anonym

Gud vad jag blir att drömma mig bort när jag ser Sin bilder!

A M

Gud vad härliga bilder! Ajdå.. Se upp för de och håll koll på varningar! Ha det så bra :D

Johanna Davidsson

Det låter ju hur underbart och mysigt som helst! :)

Sarah

Fin den sista bilden va :)

Carina Marianne Holst

Áh vad underbara bilder!! Kramar!

ISABELLA

åh så fint det ser ut att vara!! :)

Filippa

Vilka härliga bilder!

Anita

Vackert!

tess

Usch vad otäckt med såna varningar förstås. Tur att det inte blev något! Efter allt som hänt så måste man ju vara supernervös!
Hoppas att ni får det fortsatt bra! :)
Kram till dig

J E N N I F E R

Såå fina bilder!

Mysigt! Sista bilden är magisk :).

Beatrice

Gud så fint!
Måste vara jobbigt ändå och en liten oro inom sig att vara på ett ställe där det är tsunami varning! Hoppas allt är bra, kram :)

Celine

Åh så underbart det ser ut!

Amanda Jona [SPONTAN]

Så vackert! :)

Felicia

Åh, det där ser ju inte helt fel ut :)

Ida ღ

härliga bilder :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Men åh vad underbart! Så himla fina bilder! En aning avundsjuk nu!

Jasmine

Av bilderna att döma ser det ut som att ni befinner er på ett härligt resmål!

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: