Krabi

| Resor
I fredags åkte vi till Krabi, Ao nang. Det tog oss ungefär sju timmar att komma dit. Vi åkte till hotellet som heter Silver Sand Suites, de var ett fint fräscht hotell som låg en bit ifrån både strand och stad. Kanske 10-15 minuters promenad, trist nog hade de lovat en pool i beskrivningen och enbart därför hade vi valt just det hotellet. Poolen existerade tyvärr inte ens, man kunde få tillgång till en annan pool en bit bort mot avgift. Inte heller kunde de erbjuda någon kompensation eller något när vi klagade så det va faktiskt riktigt dåligt. 
 
Vi var i Ao nang i fyra nätter. Första kvällen rusade vi nästan till McDonalds för att de var så länge sedan, sen gick vi på både fot massage och för ryggen. Kollade lite i affärer och sedan hemgång. I lördags låg vi på stranden i någon timme, degade på rummet på eftermiddagen och shoppade lite på kvällen. Jag köpte nya skor och en plånbok. Tyvärr hade jag ont i magen varenda dag när vi var i Ao nang av någon konstig anledning så det blev en hel del degande.
 
Så i söndags gick Hanna till stranden medan jag vilade magen, gick sedan på en liten promenad och kollade runt staden. Hittade Hanna på vägen så följde med henne och åt lunch sen gick vi hem igen, på kvällen gick vi ut och kollade i affärerna igen och så. 
 
Igår var vi på båtutflykt. Vi åkte till fyra olika öar, Chicken Island, Tup Island, Poda Island och Phra Nang Cave. Man fick snorkla, bada, sola och så åt vi lunch på en av öarna på stranden. På kvällen tog vi de bara lugnt, jag kollade på en film och somnade tidigt. 
 
Idag bytte vi från Ao nang till Krabi town. En ganska värdelös stad faktiskt. Finns i stort sätt ingenting att göra och allt stänger tidigt. Vi har ett hotell med pool så om det är bra väder imorgon kan vi dega där en stund. På torsdag åker vi vidare till Malaysia. Idag är det bara 10 dagar kvar tills vi befinner oss på svensk mark igen. Puss&kram 
Beatrice

Åh så vackert! Mitt favorit ställe :) Kram & njuuuut av värmen :)

Pauline Hurtig

härliga bilder!

Åh vad härligt :) Jag var vid Krabi 2006 :)

Filippa

Gud vad härligt! :)

MATILDA

Åh vad fint! :D

Sofia

Tack snälla!

Åååh så fint :D

Linda

Har hört många som inte är nöjda med krabi. Men kul att ni reser runt och provar på.

linah

vackert! <3

Tea Rajkovic

Så fina bilder!

Hanna

super fint :D

Sandra

Härliga bilder :D

Amanda CL

så härligt :D

Zara

Otroligt fina bilder! Avis :D

Netti Starby

Det ser helt underbart ut och vad fubbigt :-D Kram

FannyFredrica - [Fotografering]

Wow, så fint! Dock tråkigt att det inte fanns någon pool även att det var lovat :/

N A T H A L I E

Åh älskar Krabi, såå himla fint! :) kram

Emelie Andersson

Åh vad fint! :)

Clara

Så härliga bilder!

Anita

Underbara bilder :-)

Natalie Salazar

ååh så vackert jag bara drömmer mig bort till en sån strand :)

Natalie Salazar

jaaa <3 nu får vi bara hoppas på att det läker som det ska..
annars är det bra med dig?

freja, trelleborgs största blogg

sjukt fina bilder =)

Katarina

Sååå fint! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: