I know what boys like, I know what they want so go ahead and prove me right

| New in, Vardag
New in.

 
Jag har haft en helt fantastisk påskhelg med mitt hjärta. Vi åkte till mitt landställe i fredags morse. Klockan två var vi bjudna på påsklunch hos Farfar och Carin. De var jätte trevligt och gott. Efter det spelade vi kortspel med Kalle, Mårten och Karro. Några timmar senare var det dags för äggjakt för Karro och Mårten som skulle åka tillbaka till stan samma dag. Vi andra sprang ivrigt bredvid och läste lapparna som skulle ta de till nästa ställe. På kvällen sen åt vi våfflor med grädde och sylt och kollade på serier. 
 
I lördags innan vi åkte hem från landet hade vi också äggjakt. Bokstäverna till orden var blandade så det blev lite svårare men det var roligt. Jag och Daniel åt lunch hos Farmor och Perre innan vi åkte tillbaka till Stockholm. Åkte förbi mitt sommarjobb och mammas landställe på vägen hem, så hann bara vara hemma i 20 min innan vi behövde åka igen. Denna gång skulle vi på påskmiddag hos mina kusiner. Även denna middag var super mysig. På kvällen drog vi ut en stund. Jag satt på Neverland med Matte och Alicia och snackade skit men kom hem runt halv 1 kanske så det var skönt. 
 
I söndags tog vi det lugnt, degade i soffan och kollade på How to get away with murder. Någon annan som sett den? Sjukt spännande. Åkte och kollade i lite affärer innan vi åkte hem till Daniel. Fixade oss och sen åkte vi, tillsammans med hans föräldrar till Långbro värdshus. Där väntade en helt fantastiskt god och mysig middagsbuffé. Många potioner senare, med matkoma åkte vi hem för att slänga oss i sängen för att smälta maten lite. Åkte sedan förbi mamma och pratade om resan vi har planer på att åka till i september. Kan då också passa på att berätta att jag, mamma, Daniel och Jouni har bokat en resa till Kroatien i början av september! Vi tog det lugnt resten av kvällen, åt godis och kollade på serier. 
 
Igår flängde vi runt lite överallt. Köpte inredning till Daniel som precis fått en lägenhet, jag köpte nya skor och så. I Stockholm hade vi helt fantastiskt väder igår så det gjorde dagen lite extra bra. Vi åkte sedan hem till mig och någon timme senare åkte Daniel hem och mamma kom och hämtade mig. Vi handlade mat och tog det sedan bara lugnt resten av kvällen. 
 
Idag var det meningen att jag skulle gå på arbetsintervju men den blev uppskjuten pågrund av sjukdom så ska dit på torsdag istället. Så planen för idag är lite oklar, mamma är också ledig i alla fall så får se om vi kan hitta på något roligt. Puss&Kram
linah

fint! <3

MALIN

Vilket underbart halsband! Jättefint! Kram

Anonym

aaa verkligen njuter men synd bara att vädret suger pung :(
snygga saker!
allt bra med dig annars?

Henrik Olsson

Äggjakt har man inte varit med på sen många år tillbaka!! :)

Anita

Snygga skor!

Linda

Vilka skor! Fanns dom i andra färger också? Vad kul med en resa efter sommaren!

Tuva Björnwall

åh så fina saker!!

Natalie

Åh vad snyggt!! Kul med lite nya grejjer:D

N

Inte sett det faktiskt men alla säger att det är sjukt bra så borde kolla :D

Viktoria Eriksson

så fina saker och bra låtar! :)

Sandra

Du kommer inte ångra ditt köp av dina Nike air max! Har precis likadana och dem är riktigt sköna :)

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Jag har inte sett How to get away with murder, men den verkar riktigt spännande. Har hört mycket bra om den!

Hillevi

Så snygga skor!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät ju helt underbart! Och vad härligt med Kroatien :)

Gabriella

Så fina saker!!

Åh så roligt och vilket fint smycke :).

Tilda

Låter som en supermysig helg!

Hanna

Men så mysigt de låter !
Super snygga kläder!

Beatrice

Så fina örhängen och halsband!!!! & skorna är ju to die for, har orangea såna, sjukt bekväma :D

Sarah

Mysigt o åka till landet :)

Tilda

Låter jättemysigt! :)

Sandra

Älskar niken! :)

Clara

Så härligt att ha e resa att se fram emot!

Pauline Hurtig

så fina saker!

RM

ååå snygga smycken :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: