Glad påsk!

| Vardag
Hej kompisar! I måndags var jag och mamma på Mall of Scandinavia, köpte en ny jacka och bytte en födelsedagspresent. Åkte sedan till Farsta centrum, fikade och kollade på resor till Kroatien. Åkte till pappa på kvällen och sen kom Daniel. 
 
I tisdags pluggade jag till högskoleprovet, gjorde ansiktsmask, tvättade, bytte lakan, städade och rensade garderoben. Blev sedan hämtad av Daniel och vi tog de mest lugnt resten av kvällen. 
 
Igår käkade jag lunch med Matte och Alicia. Träffade Annie en stund efteråt och sen åkte jag hem. På kvällen hängde jag med syster, Felicia, Erika och Tessan, fikade på Baresso och snackade skit. 
 
Idag har jag mest tagit det lugnt. Hängt med Filippa och kollat på serier. Är hos Daniel nu, var på Ikea en stund och nu kollar vi film. Imorgon åker vi till landet. Puss
CAMILLAESI

härliga bilder :)

V I L M A L A ♔

Åh jag har aldrig varit på mall of scandinavia :o kram xx

Fanny Edfast

Låter som flera bra dagar :D

Jos

Vad skoj!

marina

Grattis du! Och glad påsk! :)

miningalinn

Fett cool tårta! Gillade detaljen med resväskan på den!(:

Amanda Forsman

Åh, fin tårta! :)

Filippa

Vilka fina bilder!

lucy

Oj va nice den tårtan var gjord :O

VERONICA - fashionblog

Härliga bilder tjejen! Hoppas du får en underbar vecka! :)

Sarah

Glad Påsk :)

MALIN

Vilken snygg tårta du fick! Superläcker! Kram

Linn Strömberg

Spännande med högskoleprovet!

Gabriella

Åh så roligt med en ny jacka!!

Bambi

Är så jäkla nyfiken på Mall of Scandinavia. Alla åker typ dit nu och man ser bilder. Men oftast är det ju liksom på snygga detaljer ^^

Tilda

Härligt!! :)

Pauline

låter som bra dagar!

linah

härligt!:D cool tårta med haha!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: