Summerburst

| Vardag
 
Hej kompisar! Hoppas alla har det jätte bra, grattis till er som tagit studenten och till er som klarat av yttliggare ett år i skolan och äntligen får gå på sommarlov. Till er andra, snaaart semester (förhoppningsvis) ♥
 
I helgen var jag på Summerburst. Det var jätte roligt och en helt otrolig känsla. Alla var så himla glada och lyckliga. Fredagen hade vi sämst väder, iskallt och spöregn. Man var genomvåt och iskall och det gick aldrig över eftersom det fortsatte att regna. Men lördagen var jätte bra och fint väder. 
 
Jag jobbade mitt sista pass på som anställd på Cityterminalen i söndags också så det var lite tråkigt men ser fram emot hur det kommer bli på EH i Globen. Jobbade där första dagen i tisdags, det var lite för lugnt men hoppas på att det blir lite mer livat i framtiden. Igår var jag på barista utbildning också, fick lära mig massa nytt så det var spännande. Faktiskt en hel del jag inte kunde fast jag redan jobbat i mer än två månader.
 
Idag ska jag till Fryshuset och jobba, var även där i måndags. Juste, det glömde jag berätta! Efter jobbet i måndags var jag hos frisören och nu för tiden kör jag på ombre. Så det är riktigt roligt, jag har inte riktigt vant mig än. Även fast jag har kvar samma ljusa hårfärg längst ner är jag nu hasselnötsfärgad upptill, men var så trött på att få utväxt så ska testa det här ett tag nu och hoppas på att jag trivs :) Nu måste jag fixa mig och springa till jobbet. Puss&Kram
Polly Svensson

Vad roligt med lite festival och som vanligt får man räkna med lite regn hihi. Kramis

Felicia

Oooooh nice

Amanda CL

jag bor precis vid gärdet ;)

Nathalie

Bästa Summerburst!! Love it :)

MATILDA

så kul med summerburst :D

jos

Vad skoj!

Caroline

Härliga bilder! Var där förra året och då var det fint fredag och regn lördag :p

Åh men gud vad kul med Summerburst, även om det regnade!

Caroline

Åh dom där "isglassdrinkarna" har jag hört så bra om!! Var dom goda??

Amanda

Men åh vad kul!! :)

Hanna

åh jag hade också vela gått på det ! :D

Gabriella

Åh såå roligt!!

Anita

Fina bilder :D

CAMILLAESI

så kul med summerburst!! Jag ville också gå :/

Mallan

Men åh vad roligt, ser riktigt härligt ut :)

linah

åh va nice!!

Boel

Härliga bilder :D

jessy

Va kul! :D

MALIN

Kul med Summerburst! Önskar verkligen att jag var där! Kram

Linda

Vad är det där för glass? Har aldrig sett den förut!

Jessica

Härliga bilder! :)

Henrik Olsson

Har aldrig varit på Summerburst, men det verkar vara en trevlig grej :)

Julia

Åh men gud vad kul!!

Tuva Björnwall

kul att testa nåt nytt med håret :D

Polly Svensson

Vad roligt. Som sagt festivaler är helt underbart, många glada och trevliga människor där och bra musik. Kram

tess

Vilka underbara sommarbilder! :D Tråkigt med dåligt väder, men det hör väl till antar jag...
Kram

Amanda Forsman

Vad roligt!

Linda

va roligt:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: