Although time may take us into different places, I'll still be patient with you

| Vardag
Hej alla fina! Hur är det med er? Med mig är det toppen för idag fick jag semester!!
Det ska bli så himla skönt. Jag är bara ledig i två veckor men hade ju fem dagar när vi var på Gotland och en vecka i september när vi ska till Kroatien. Så jag lever ändå. Har däremot jobbat 16 dagar i rad och det känns i både kropp och själ. 
 
Förra veckan var jag ju ute på landet och jobbade. Det var hur skönt som helst, trivs så bra där ute. Både att vara på landet och på jobbet där. Daniel kom dit under helgen, vi åt middag hos mamma och mormor på fredagen. Sen var det spelning i Simpnäs på kvällen så då mötte vi upp de andra och krökade där. I lördags efter jobbet grillade vi med Linus och Matte, sen på fest hos Elg. Så det var kul! I söndags efter jobbet åkte vi med familjen plus familjekompisar med båten till Lidö för att äta middag på deras skärgårdskrog. Hur bra som helst innan vi åkte hem till Stockholm igen!
 
I fredags mötte jag upp Alicia för middag och lite drinkar. Vi satt på uteservering och umgicks. Senare kom Anna, My, Felicia och Madde så det blev en grym kväll. Stötte på många andra också så det var kul men jobbade i lördags så drog hem rätt tidigt. Igår firade vi Annie som fyller 20 på tisdag. Så det var mingel, lekar, middag och häng hemma hos henne innan vi styrde upp Klubb Göta haha. En toppen helg helt enkelt. Puss&Kram
N A T H A L I E

Så fina ni är! kram

Jessica

Så fina!

Och underbart med semester :)

Sandra

Hoppas du får en bra semester :)

Gabriella

Åh så härligt med semester!!

Tarn

Vad skönt med lite ledighet :)

Chanette Persson

Sötnosar!

Henrik Olsson

Ha en härlig semester! :)

Felicia

Åh mys! Vad är det för jobb? :D

Anita

Så fina bilder på er :D

Emelie Andersson

så himla fina bilder :)

N

Skönt med semester :D

MALIN

Vad fina ni är! Kram

Jasmine

Söta ni är tillsammans. :)
Fint att läsa att du har mysiga dagar bakom dig. Hoppas att du får en fantastisk semester och att de kommande två veckorna innehåller många trevligheter likt de du berättar om i inlägget.

Svar: Tack för kommentaren!

Kram

Carolina Thoor

Härligt att du också har semester! Jag har också det nu och även i två veckor. Det ska bli oerhört skönt eller snarare är oerhört skönt! :)

Sv; ja, augusti är en härlig månad! :)

Amanda CL

förstår att du är trött efter att ha jobbat så många dagar i sträck <3

Julia

Åh så fina!!

ajlimullersandvik.blogg.se

åh såååå mysigt det låter :D I loooove it :D

Matilda

Vad fina ni är!

Härligt med semester :). Hoppas ni får det underbart :).

Vanessa

Åhh så skönt med semester!! :D

Susana

Skönt med lite semester.
Minns själv när jag inte hade barn och jag jobbade hela sommaren och att jobba som du gjort flera dagar i rad var inte alls ovanligt.

Elsa

Superfina bilder! :)

Kimmey :)

Fina ni är :)

Amanda Forsman

Åh vad fina ni är!

linah

fina ni är :)

Caroline

Fina bilder på er!

Lucy

Så fina :D

MATILDA

så fina :))

Ida - foto & häst

så fina bilder på er :)

M O A

Men så fina! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: