Tåg i 16 timmar till Chiang Mai

| Resor

 
Hej igen! Vi checkade ut från hostlet vid 12 igår, åkte direkt till tågstationen. Där sprang vi runt och letade efter något ställe att ta id-kort på eftersom jag glömt att fixa det hemma i Sverige. Så fort vi var klara fick vi springa till tåget. Vi som inte hade ätit något tänkte direkt köpa lite mat när vi insåg att de bara hade kall mat vilket är lika med bakterier. 14 timmar skulle tåget ta men tog istället 16. Vi hade bokat varsin säng men den ena var full med djur så vi fick dela, sjukt äckligt och så jävla trångt haha. Så ont i kroppen efter resan. 
 
När vi äntligen kom fram till vårt hostel här i Chiang Mai vid 07 tiden insåg vi att receptionen öppnar 9 och att vi inte har check in förrän klockan 14. Så nu har vi suttit på ett café i någon timme och hoppas på att hostlet går att lösa när de öppnar om 20 min. 
 
Planen var att stanna här i 4 dagar för att sen ta båt över till Laos. Men båten tar 3 dagar och efter den här tågresan vill vi helst flyga dit men för att flyga måste man mellanlanda i Bangkok vilket innebär att vi har åkt tåg i 16 timmar till Chiang Mai i onödan. Så nu vet vi inte riktigt hur vi ska göra. Vi får se hur vi ska lösa det här. Vi hörs senare, puss&kram
Max Larsson

Snygg outfit 😉

Celine

Hoppas det löser sig! :)

NICOLE

Det löser sig nog jättebra :D

Viktoria Eriksson

Åh, hoppas det löser sig fort! kramar <3

Ida - foto & häst

åh herregud vilken resa haha, ja hoppas de löser sig! härlig bild :D

johanna

härligt!

Sanne-Madeleine Håkansson

skönt att komma bort. jag vill ha värme nu :>)

miningalinn

Lååång resa! Skönt att va framme!!(:

Linnea

Åh, spännande! Hoppas det löser sig!

Tilda

Hoppas det löser sig! :)

Amanda CL

vad härligt :D Hur länge ska ni vara borta? :)

sv: ja :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: