Resumé av 2015

| Vardag
- Firade in det nya året med mina bästavänner och många andra fina människor. 
- Jullovet tog slut, dagarna rullade mest bara på. Skoltrött, mörkt och kallt men sommar och student närmade sig.
- Praktiserade två veckor på Fryshusets ekonomiavdelning, så härliga människor där! Trivdes jätte bra. 
- Fick en ny säng i julklapp som kom i slutet av januari, världens skönaste säng. 
 
- Full rulle med att bli klar med gymnasiearbetet, skrev en uppsats om Lagen om anställningsskydd. 
- Jag och Hanna käkade en grymt god alla <3 dag middag på en tapas resturang före utgång. 
- Stod på UF-mässan på Stockholms mässan från 7.30-20.00 med mitt UF företag. 
 
- Köpte min studentklänning och studentmössan kom äntligen. 
- Jag fyllde 19 år och det firade jag med mina nära och kära.
- Var på Katy Perry's konsert med Filippa, så jäkla bra. 
- Hade min egen studentskiva, temat var film och jag och Hanna var utklädda till Batman. 
 
- Fick bihåleinflammation och mådde verkligen super bra under påsk, haha.
- En mörk månad då en av mina närmaste vänners pojkvän gick bort, vila i frid ♥
- Bloggen fyllde 7 år, helt sjukt att jag fortfarande bloggar haha. 
- Mösspåtagning på Josefinas och det var en riktigt lyckad dag. 
 
- Spenderade en super mysig helg med Annie på landet. 
- Jag och min syster gjorde en syster-tatuering. 
 
- Tog studenten och verkligen bästa dagen i mitt liv. Så glad och lycklig över alla fina jag har omkring mig. 
- Flyttade upp till landet för att sommarjobba på caféet som tidigare år. 
- Spenderade midsommar med bästa landet gänget. 
- Betalade resan till Kos, taggade till tusen!
 
- Åkte till Spanien i en vecka med familjen där vi hade hyrt hus och levde loppan.
- Jobbade i stort sätt varje dag efter dess. 
- Sökte sjukt mycket jobb och åkte in till Stockholm för att gå på arbetsintervjuer. 
 
- Åkte en vecka till Kos med tjejerna, grymt bra resa. Längtar tillbaka <3 
- Började jobba för bemanningsföretaget Majola. 
- Åkte till Gotland en helg med familjen, hur mysigt som helst. Jag älskar den ön ♥
 
- Jobbade en hel vecka på Stockholmsmässan för Majola och efter det tog jag en "paus" och började jobba hos pappa istället. 
- Började träffa Daniel på ett seriösare plan än tidigare. 
 
- Hösten kom och jag var hur taggad som helst på vackra färger, varm choklad och gosiga sockor. 
- Halva släkten fyllde år och det blev en del firande. 
- Jag och Daniel blev "officiellt" tillsammans den 30/10 ♥
 
- Jag, Hanna, Annie, Daniel, Ribben och Tisse åkte ner till Örebro. Bodde över helgen på hotell och festade på Villa Strömpis. 
- Bokade och betalade min och Hannas backpack resa i Asien. 
- Var och såg på Partaj live med Daniel och familjen. 
- Började jobba på Gamla stans julmarknad, fjärde året i rad.
 
- Jobbade varje helg på julmarknaden och vardagar hos pappa på Sickla lås.
- Daniel tog en ledig dag så vi kunde va lediga samtidigt, besökte julmarknader och myste. 
- Firade en otroligt mysig julafton med min familj. 
Celine

Men åh vad nice med Katy Perry och studenten!

Emma Engström

Så mycket roligt du varit med om, Katy Perry hade jag gärna velat sett! :D

Sandra Steinick Gustafsson

så härliga bilder från året! Hoppas du får ett underbar 2016

sV: tack så jätte mycket!

Amanda Forsman

Vad mycket roligt! Tatueringen var såå fin! :)

tess

Vilket år du har haft! Låter ju helt underbart ifrån början till slut!

Tilda Barkselius

Kul att se vad du gjort under året och allt ser himla härligt ut!

Tuva Björnwall

Kul att läsa, och vilka fina bilder :D

Vanessa andersson

åh drömåret!! :D

ISABELLA

Vilken härlig årsresume! :)

Henrik Olsson

Du har haft ett härligt år! :)

NICOLE

Kul att läsa din sammanfattning av det gångna året =)

det låter som ett väldigt bra år :) du och din pojkvän har nästan samma årsdag som jag och min sambo, vi har den 31/10 :)

Netti Starby

Kul läsning och jättefina bilder! Kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att få se! :)

Viktoria Eriksson

Verkar varit ett bra år! härliga bilder!:)

Eleonora Adriana ♥

Hoppas du får en bra kväll :)

Roligt att läsa :). Tycker sånt här är spännande när man får veta lite om människors liv när man behöver en blogg :).

Sarah

Mkt kul du gjorde :)

Nicole

Kul att läsa din samanfattning av 2015 :)

Boel

Låter som ett bra år :D Hoppas 2016 blir ännu bättre!

linah

vilket roligt inlägg:D!

Emma

vilket himla bra år du verkar haft! :) Stod också på UF mässan, vad hette ditt företag? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: