New Road Guest House

| New in, Resor
New in.
 
Hej kompisar! Igår kväll vid halv 10 svensk tid gick vårt plan. Vi flög sex timmar till Doha, var där i tre timmar och sen nästa plan på 5,30 h till Bangkok. Där blev vi hämtade och skjutsade till vårt hostel som heter New road guest house. Våra rum är väldig smål men något som är skönt är att vi har egna rum med toalett o.s.v. Vårt wifi är dessutom riktigt bra så tänkte passa på att uppdatera lite. 

Här ska vi stanna i två nätter. Så idag när vi kom fram drog vi ut och käkade och imorgon tänkte vi nog strosa runt lite i ett köpcentrum. På onsdag ska vi ta ett tåg på över 10 timmar till Chang Mai. Klockan är snart ett här på natten så vi ska väl nyttja nätverket lite till innan vi går och lägger oss. Hoppas alla har det bra, puss&kram
johanna

riktigt fina saker!

Netti Starby

Åh vilka snygga köp! Kram

Emma Engström

Men wow så himla fina plagg! Dundersnygga :D

N A T H A L I E

Jättesnygga plagg, bra köp där! :) kram

linah

men gu va snyggt!
älskar speciellt den vita klänningen:D

Sandra

Fina saker du köpte :)

NICOLE

Kul med shopping :D

tess- mamma till Malin & Olivia

Oh vad rooooligt! Så pännande, ha det så bra!
Kram

sandra

snyggt!

Tilda

Vad härligt det låter :)

Eleonora Adriana ♥

Fina plagg :)

ISABELLA

vad kul! hoppas allt gått bra! :)

VERONICA - fashionblog

Uuuunderbara klänningar, så fina! :) Kramar tjejen!

marina

Hoppas du kan uppdatera någorlunda ofta, för detta är en resa man gärna vill se och höra mer om. :)

Åh så fint, gillar den vita långklänningen. Så fin!

Amanda CL

så snygga kläder!

Sarah

Fina saker du köpt :)

Katarina

Grymt snygga plagg! :D

Ida - foto & häst

Snyggt!! Och omg vill med resa :'D

Renée Risberg

Åh så fina saker :)

Viktoria Eriksson

så snygga!! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: