Nästa stopp - Kambodja

| Resor
 
 
Första kvällen i Phu Quoc tog vi en taxi in till stan, tog cirka 5 minuter. Letade upp en trevlig resturang som vi åt på och efter det gick vi förbi nattmarknaden och köpte glass. På kvällen testade vi på att gå ut, så vi gick till Rory's bar som va stället de flesta ungdomar, och vuxna hängde på. Träffade lite folk men drog hem vid 2. 
 
Dagen efter det, alltså i fredags låg vi också bara på stranden, solade och badade. Käkade middag på Winstons burger som ligger etta på Tripadvisor. Drog sen ut igen, träffade massa skönt folk och kom hem 5 på morgonen. 
 
I lördags tog vi det bara lugnt, både på dagen och kvällen. Låg i hängmattan och läste bok, käkade middag på en resturang på andra sidan ön och sen gick vi och la oss tidigt. 
 
Igår va det lite molnigt så vi degade mest runt. Gick ut en kortis på kvällen men va ganska dött på grund av att det va fullmoon-party i lördags. Fick reda på sent på kvällen igår att vårt plan va inställt.
 
Så istället för flyg 14.40 med mellanlandning på två timmar har vi nu flyg 10.10 och mellanlandning på cirka 8 timmar -,- Vi som trodde vi va klara med Ho Chi Minh City. Annars så har jag en riktigt jobbig förkylning som jag haft sen jag hade feber. Snuvan börjar bli bättre men hostan värre så ska söka hjälp om det inte blir bättre snart. Har dessutom fått något helt sjukt många myggbett, räknade till mer än 20 på vänster ben. Menmen, nästa gång vi hörs befinner jag mig i KAMBODJA! 
johanna

Riktigt härliga bilder!

Ida - foto & häst

Så underbart!! :D Tråkigt med flygen dock, och inte roligt med myggbett, usch de är hemskt haha ;)

Natalie

Oj villken resa, ser helt underbart ut:D

Hanna

åh frukten såg så otroligt gott ut :d

Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete

Vilka fina bilder, längtar till varmare länder just nu!!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Alltså åh, verkar så himla härligt! Mindre härligt att vara sjuk dock... hoppas du blir bättre snart! Ser fram emot att läsa dina inlägg! :D

50,5 kvadrat

Åh vad härligt att vara ute och resa!! SÅ avis! kram

N A T H A L I E

Åh! Underbart :) kram

Louise

Dom första bilderna såg så goda ut!! :)

Anita

Ser underbart ut verkligen! :D

Natalie Salazar

vackert :) älskar att följa dig gumman

ISABELLA

Usch jobbiga myggbett, men annars ser det härligt ut!!

N

Jäklans vilka myggbett!!

MATILDA

Så gott med frukt! :)

Flisan

Härliga bilder :D

Bellah - livet i USA

Fy så härligt!

Celine

Åh men jag är inte alls avis haha!

tess- mamma till Malin & Olivia

Men vad gott! Och oj så mysiga & fina bilder. Otroligt svartsjuk måste jag medge! Men kul för dig!

Amanda CL

krya på dig!
usch vad jobbigt med myggbetten men allt annat ser helt underbart ut :D

ebba

åh vad härliga bilder!

marina

Fy så mycket myggbett! Måste klia enormt!

Mia Forsberg

Åh vad hälrigt och vilka härliga bilder! :) Skulle också vilja va utomlands.

Ja det är så kul med fest, den äger rum nästa helg :D

miningalinn

Lyxigt fruktfat!!(: mums!

Anita

Underbart, men fyyy vilka myggbett.....!

ISABELLA

Om jag får fråga, ungefär hur mycket kostar den här resan?? Är nämligen intresserad av att göra den!! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: