Mina julklappar 2015

| New in
Klocka från Thomas Sabo.
 
2 gosiga filtar. 
 
World adapter och ett halvt apotek till resan. 
 
En halv iphone 6s kartong som betyder att jag får telefonen när jag kommer hem från Asien. 
 
 
Armekniv, te, bostadskö och adapter till bilen. 
 
Vattenkokare som lyser blått när det kokar och strumpor. 
 
4 tallrikar från Rörstrand. 
 
2 handdukar och 2 Kosta boda glas.
 
2 bh:ar, en parfym och en body splash. 
 
6 stycken vinglas. 
 
Mascara, 2000 kr, cover kit, 4 par trosor och Toffifee. 
 
Bath, en tops för varje dag i Asien och parfym. 
 
4 stycken champagneglas. 
 
Jag fick även 1000 kr insatta på kontot, en bärbar laddare och en Thomas Sabo berlock bestående av tre fjädrar. Tack så jätte mycket till allihopa, jag är så otroligt glad, nöjd och tacksam ♥
johanna

så fina saker!

ISABELLA

Ååh så mycket fina saker du fick!! :)

marina

Massa bra och fina saker du fick. :)

MATILDA

vad fina saker du fick! :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Massa fina julklappar! :)

Eleonora Adriana ♥

Nice :)

Catrin Monica Sandberg

Åh vad kul! Vilken färg blir det på mobilen?

miningalinn

Fina saker du fick. Jag fick också en vattenkokare (inte samma) och toffifee(:

Ida - foto & häst

Så fina julklappar! :D

tess- mamma till Malin & Olivia

Men vilka fina julklappar! Älskar glas & tallrikar. Finns så mycket fint. Har haft mina svarta tallrikar sen 2007, så lite sugen att byta ut. Tröttnar ju på svart efter ett tag...

N A T H A L I E

Vilka jättefina julklappar! :) kram

Linnea

Så mycket fina saker!

milina.blogg.se

Lyx! ÄLSKAR klockan :D

Carolina Thoor

Vilka härliga och fina julklappar du har fått! :D

Sv; tack ska du ha! :)

Anita

Så mycket fint :D

Emma

Åh så mycket fint du fick! :D

Viktoria Eriksson

Så fina julklappar! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: