Hanoi Riverside Hotel

| Resor
Igår morse åkte vi först 50 min till Bangkok. Därifrån tog vi en taxi till MBK shopping mall för att fördriva tiden, vi käkade lunch och köpte varsitt bar nya skor. Så jag har nu även ett bar sandaler som är skönt att ha när det blir för varmt om fötterna för converse. 
 
Nästa flyg tog 1h och 50 min, vi skulle ha blivit hämtade på flygplatsen men det blev ett missförstod så vi fick ta taxi istället. Nu bor vi mitt inne i Hanoi stad, det är väldigt livat utanför vårt fönster. 
 
Vi gick på kvällen ut och tittade lite och så åt vi middag. I Vietnam tutar de hela tiden och jag menar verkligen hela tiden, men de kör hyfsat lugnt. I Thailand däremot kör de som svin men anpassar sig efter varandra så förekommer inte lika mycket tutande där. 
 
Just nu ligger vi på vårt hotell rum, vi ska strax börja göra oss i ordning för att gå ut och utforska staden. Vi ska även boka dagsutflykt eller en natt på Halong bay, beroende på vad vi känner för. Hoppas alla får en bra dag. Puss
N

Så avis!!

Catrin Monica Sandberg

Hoppas ni har det underbart :)

Eleonora Adriana ♥

Hoppas du haft en bra dag :)

ISABELLA

Ååh! :)

Pälsbloggaren

Så fint!

Ida - foto & häst

Låter ju superhärligt :D

jonna

Så härligt ni verkar ha :)

Anita

Fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: