Gott nytt år och ikväll åker jag till Asien!

| Resor, Vardag
Först vill jag hälsa er alla ett gott nytt år eftersom jag helt glömde bort att göra det på nyårsafton. Jag hoppas att ni alla hade en grym dag då. Jag själv åt middag med tjejerna hemma hos Hanna, mötte upp Daniel och killarna på Söder innan vi drog till någon fest där. Spenderade tolvslaget i Vitabergsparken och sen gick vi tillbaka till festen. Avslutade kvällen på Klubb Göta och sen så sov Daniel, Tisse, Annie och Hanna hos mig. 
 
Ikväll åker jag till Asien med Hanna för att backpacka i 68 dagar. Det är nervöst, spännade, förväntansfullt och skräckuppjagande. De senaste dagarna har bestått av en hel del förberedelser och jag har spenderat mina dagar med mina närmaste, har umgåtts massor med Daniel bland annat. 
 
Jag har med mig en ipad som det är tänkt att jag ska kunna blogga ifrån så om jag bara har tid, lust och inspiration ska jag försöka få upp lite inlägg. Uppdateringen kommer däremot vara helt klart bättre på instagram så för er som är intresserade av att följa min resa heter jag amandalindstrand där. Tills vidare får ni ha det så himla bra ♥
Linnea

Hoppas din backpacking går bra och att du har det jätteroligt!!

Tuva Björnwall

Åh vad spännande att backpacka!

härliga bilder :) ha en trevlig resa :) blir säkert grymt

Yohanna af Skovde

Trevlig resa!

linah

ha såå kul vackra du! <3

Henrik Olsson

Ha en underbar resa, och var rädd om dig! :)

jonna

Åh, så roligt :) Hoppas ni får det toppen!

Amanda Forsman

Vad fina ni är! :)

Tilda Barkselius

Låter som ni hade en grym kväll och gud så kul att åka till Asien. Dröm att backpacka!!

tess

Vilket härligt nyår & vad fina bilder!
Kram

marina

Åh vad roligt!! Ha en bra resa! :)

Tilda

Hoppas du får en jättebra resa! :)

ISABELLA

Åh spännande med asien, ha det så bra!!

Sara

vad spännande med asien! blir avis!

Blondina

Hoppas ni har de bra :)

VERONICA - fashionblog

Fantastiska bilder tjejen! :) Underbart!

Skogsraah ☾

Vad roligt! :)

N A T H A L I E

Åh va kul att åka till Asien! Hoppas ni får de grymt :) kram

Jeanette

Åh vad roligt med Asien! Kommer säkert bli toppen :)

Anita

Härliga bilder :D

Carina Marianne Holst

Hoppas att du får det awesome! :) Kram

Matilda

Gud vad roligt, vilket äventyr! :) Hoppas ni får det jättebra.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: