Koh Tao

| Resor
Hallå allihop!
Nu kommer det ett sånt där långt inlägg igen eftersom de var så länge sen jag skrev om vad vi gjort här på dagarna. 
 
Det nya hotellet vi flyttade in i på Koh Chang var super nice. En stor pool, som en egen villa med balkong, trädgård och frukost. Vi låg på stranden på dagarna, gick ut på kvällarna och käkade middag och gick på massage. Vi lämnade Koh Chang i torsdags, åkte buss tillbaka till Bangkok och tog in på ett hotell nära flygplatsen. Fick därefter reda på att flyget vi skulle ta på morgonen var fullbokat redan när vi bokade så hela kvällen satt vi och letade flyg och andra alternativa resvägar. 
 
Slutade med att vi fick gå upp halv tre på natten för att åka till Bangkoks andra flygplats, alltså inte den vi bodde nära, och klockan fem på morgonen gick planet till Chumphon. Vi kom dit vid åtta kanske, klockan ett skulle båten gå till Koh Tao så vi låg i solstolarna på piren och sov medan. 
 
Jag var på Koh Tao för två år sedan med familjen, och helt sjukt hur mycket som är sig likt och hur mycket som ändå är annorlunda. Vet inte hur många restauranger jag och Hanna har gått förbi som jag har varit på förut. Koh Tao är en sån himla mysig och vacker ö. Checkade in på gästhuset, drog och käkade lunch sen tog vi en promenad längst stranden och tillbaka genom "centrumet". Tog en drink på kvällen men drog hem hyfsat tidigt. 
 
I lördags solade och badade vi hela dagen. Så sjukt varmt, fläktar ingenting haha. Käkade italienskt till middag och sen kollade vi på en dragqueens show, de va lite roligt. Aldrig varit på en tidigare. Sen tog vi några drinkar på en av barerna på stranden, kom hem vid två kanske. 
 
Igår, glad alla hjärtans dag på er finisar. Önskade lite extra att jag fick vara med min pojkvän men det får vi ta igen en annan gång. Istället spenderade vi dagen på stranden, tog en massage på vägen hem, tog en taxi till piren för att strosa runt där och äta middag. Sen åkte vi tillbaka till vår sida av ön. Stötte på några sköna tjejer från Göteborg som vi drog vidare med, spelade beerpong och bara hade en rolig kväll. Kom dock hem vid fyra någon gång så idag mår jag inte alls så bra. 
 
För en timme sedan checkade vi ut från gästhuset och in på nästa. Det här ligger lite närmare centrum och känns helt enkelt lite fräschare och finare, så här ska vi nog trivas i fem dagar till. Hoppas alla har haft en fin helg och får en bra start på veckan. Puss&kram 
linah

wow!

Carolina Thoor

Låter som om ni har haft det riktigt underbart!
Men hur länge har ni varit borta och när kommer ni återigen hem? :)

Sv; ja, det är riktigt mysigt! :)

Viktoria Eriksson

så härligt det verkar! :)

Netti Starby

Men åh vad underbart! :-D Kram

Amanda Jönsson

Åh så härligt!

Bambi

åh jag blir så avundsjuk!! Verkligen ALLA verkar befinna sig i Thailand at the moment :P Vill ju också.

Céline

men så härligt!!

miningalinn

Gillar långa inlägg, bara roligt att läsa vad du vart med om!:)

Louise

Åh vad härligt det ser ut!

Maja

Ser helt fantastiskt ut!!

J E N N I F E R

så fina bilder!

Tuva Björnwall

åh vattnet ser underbart ut!!

ISABELLA

Sååå härligt!!

Linnea Aurora

Ahhhh så fint!!

Pauline Hurtig

härliga bilder!

N

Ser så härligt ut!!

E

Så härligt det ser ut!

Henrik Olsson

Det ser riktigt härligt ut! :)

Natalie Salazar

ååh jag hade verkligen behövt värme nu usch så trött på denna kyla :(
när kommer du hem till sverige igen?

Tilda

Ser jättehärligt ut!! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: