I'm standing on the edge of something we can't afford to lose

| Inspiration, Vardag
Untitled #50
 
 
Hej allihop! I onsdags var jag på arbetsintervju på ett café på Liljeholmen. Det gick bra och svar kommer jag få i slutet av nästa vecka. Åkte sedan hem och några timmar senare kom Daniel till mig. Vi bokade bio och åkte till Sickla köpkvarter. Där åt vi middag på Tacobar och sen gick vi på bio och såg på 10 Cloverfield Lane som faktiskt var väldigt bra men den spårade tyvärr lite i slutet. Åkte hem till mig, kollade ett serieavsnitt och sen somnade vi. 
 
Igår var jag på arbetsintervju på Espresso house. De var gruppintervju som var sjukt stelt i början, man kunde typ höra en knappnål falla. Men det släppte lite när vi kom till presentationsdelen. Den intervjun gick också väldigt bra, man får en barista utbildning hos de vilket jag tycker låter hur roligt som helst. Svar om 2-3 veckor men hoppas på tidigare. Åkte förbi Globen på vägen hem, hälsade på Hanna på Kicks och köpte ett contouring kit. Åkte hem efteråt, lagade mat och kollade på serier. Blev hämtad av Daniel efter han slutat, kollade på serier och åt middag med hans familj. Tog de mest lugnt igår. 
 
Idag har vi inga mer planer än att vi ska äta middag tillsammans med min mamma. Så vi får se varandra, förhoppningsvis hittar vi på någonting så jag inte blir alldeles för uttråkad. Vilket jag är i princip hela tiden haha eftersom jag springer runt arbetslös och gör ingenting om dagarna. Hoppas jag får ett jobb snart ♥
Hanna

skit snygg kjol!

miningalinn

Håller tummarna på att du får de jobbet!(:

Tuva Björnwall

å himla fina saker!!

Natalie

Åh älskar dom där skorna:D

Tilda Barkselius

Hoppas det går bra med jobben!

Hoppas du får jobbet :D. Fina plagg :).

Terese

Jättesnygg outfit!
Kram

Josäfin Andersson

Snygg outfit!! :D Hoppas du får något av jobben :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Vad jobbigt att det var stelt i början >.< Men hoppas att det gick bra för dig i alla fall, det är ju det viktgaste ^^

Tilda

Så snyggt! :)

MATILDA

snygg outfit :D

Viktoria Eriksson

snyggt! mysigt med middag! kramar :)

MALIN

Vilken fin outfit! Kram

Henrik Olsson

Hoppas på ett positivt svar! :)

Carolina Thoor

Vad roligt med två arbetsintervjuer. Hoppas du får något av jobben! :D

Sv; javisst är dem söta! :D

Anita

Spännande med arbetsintervjun... Håller tummarna :)

Johanna Davidsson

Vad skönt att det gick bra på intervjuerna! Jag ska på en gruppintervju nästa vecka så det skulle vara intressant om du kunde kanske göra ett inlägg på hur det går till och dina erfarenheter ifrån det :)

Linda

Jag håller tummarna för att du får det jobb du vill!

FannyFredrica - [Fotografering]

Så bra att båda intervjuerna gick bra, vilket jobb skulle du helst vilja ha? :)

Så snyggt! Hoppas det gick så bra att du får jobb!! :D

Amanda Forsman

Åh, jag älskar kjolen!

Sofia

Så snyggt!

linah

snyggt! <3

Pauline Hurtig

fint collage!

Elsa

Åh vad snygga saker! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: