I'm not gonna lose my head, standing on my own two feet again

| Vardag
 
Hej kompisar! 
Intervjun jag va på var för ett bemanningsföretag som telefonist på Klarna. Det gick jätte bra, skulle dagen efter på en gruppintervju/infoträff men på grund av tekniskt strul fick jag aldrig mailet med adress m.m så jag kunde tyvärr inte delta. Jag får se om jag väljer att gå på nästa eller skita i det. Jag trivs ändå bra på Espresso house och tycker att det är roligt. Jobbade 17-21.30 efteråt och sen kom Daniel till mig. Åt lite kvällsmål, kollade på tv och sen gick vi och la oss. Var ledig i onsdags, tog det mest lugnt i soffan och kollade på serier. Blev hämtad av Daniel när han slutat, åt middag och bakade en kaka som jag kommer lägga upp recept på lite senare. Gick ut och tog en promenad på kvällen. 
 
Igår var jag också ledig. När Daniel slutat och kommit hem åkte vi till Farsta centrum och åt lunch sen hem till mig för att dega innan han skjutsade mig till Filippa. Hon, jag och Emelie åt tacos till middag och kollade på tv. Imorse börjar jag jobba klockan fem så klockan ringde halv fyra haha. Men slutar 11 så det är skönt. Jag har rast just nu. Måste springa in och byta om nu. Puss&Kram
Henrik Olsson

Vad trist att du aldrig fick mailet! :/

MALIN

Dessa två är mina favoriter just nu! Kram

Tuva Björnwall

så bra låtar!!

Linda

Tråkigt att det blev en miss där med mail. Om du trivs på epressohouse varför söker du något nytt?

Pauline Hurtig

kul att det gick bra :) E house låter dock roligare hehe :)

Ella

Kul att jobba på Espresso House! Det är mitt favorit fikaställe :)

Bambi

Vad vill du jobba som då? Har du några preferenser liksom? Eller söker du allt? :P

Låter som du har ett fullspäckat schema dock :P Rätt nice ändå.

CAMILLAESI

Skönt att intervjun gick bra :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt med en ledig dag! :)

Tilda Barkselius

Båda de låtarna är så bra!!

Celine

Pegs låt är sååå bra!

Amanda Jönsson

Åh Peg är så bra!

Tilda

Dom låtarna är sååå bra! :)

miningalinn

Kul att du kände att det gick bra!:D

Beatrice

Älskar fortfarande Pegs låt så mycket! :D

marina

Tråkigt att du inte fick mailet, men trivs du där du är nu så gör det väl egentligen inte så mycket. :) Hoppas du har en fin söndag!

Carina Marianne Holst

Oj vad tidigt!! Men skönt att sluta tidigt!! :) kram!

Anita

Härligt när det kändes så bra ! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: