Let's lose our minds and go fucking crazy

| New in, Vardag
Nike free run och topp från forever21.
 
Sandaler, flipp flopp, plånbok och elefantarmband. 
 
Två klänningar.
 
Två par shorts, linne och t-shirt.
 
Byxdress ocv klänning.
 
Tjocktröja och topp från forever 21. New in från Asien. 
 
Godmorgon! De senaste dagarna har jag jobbat på Espresso House, Cityterminalen. Jag går en introduktion just nu så har några korta pass om dagen då jag får lära mig om kaffet, stängning, öppning, beredning m.m. Det är mycket att ta in och mycket som är nytt, samtidigt som mycket är bekant eftersom jag jobbat på caféet på landet under fem somrar. I fredags var jag ledig, fikade med Alicia hemma hos henne. Åkte till Daniel och åt middag hemma hos honom efteråt. Blev sedan skjutsad tillbaka till Alicia där vi tillsammans med Ellinore drack vin och spelade spel på kvällen. Sov med Daniel sen. 
 
I lördags åkte vi till Sickla köpkvarter och åt lunch innan han skjutsade mig till jobbet. Jag började 17 och slutade 21.30. Kom hem, åt och sen gick jag nästan direkt och la mig. Klockan fyra på morgonen ringde klockan dagen efter och jag började jobba 05.45. Slutade redan vid 10.30 så åkte direkt hem och la mig i soffan och degade. My kom till mig några timmar senare, Daniel hämtade oss och så åkte vi till Ikea. Hämgde runt där, köpte lite småplock och sen åkte vi hem igen. Grillade till middag, hur gott som helst! 
 
Jobbade igår mellan 15-18, då fick jag för första gången stå en stund vid kaffemaskinen. Vi gick igenom alla drycker på menyn, sen fick jag skumma mjölk, göra kaffe och så. Det var roligt men blev lite förvirrad när de kom flera beställningar samtidigt. Hängde inte riktigt med på vad som var vad när de sa en dryck till mig haha. Men jag fick hjälp så det va lugnt. Åkte hem, åt middag och storrensade sedan mammas garderob/förråd. Slängde/gav bort hela åtta-nio påsar med kläder och väskor. 
 
Idag ska jag faktiskt på en till arbetsintervju, vilket känns små konstigt eftersom jag precis börjat jobba på Espresso house. Jag är lite kluven men vi får se vad de säger när jag kommer dit. Ska jobba stängning sen ikväll så börjar 17. Hoppas alla får en grymt bra dag ♥
Anita

Men ååh fick du jobbet!?!? :D

Amanda Jönsson

Så fina grejer!

marina

Klänningarna med mönster på elefanter var ju jätte fina! :) Förstår vad du menar med att det är mycket att ta in när man ska lära sig nytt, det kommer ta ett bra tag innan man får in allt!

Amanda CL

skitsnygga aker!

Tuva Björnwall

så fina saker!! :D

Amanda Forsman

Så fina grejor!

miningalinn

Fina saker!
Åh vad kul att du fick göra lite nya saker på jobbet!(:

Gabriella

Åh såå roligt att jobba på Espresso House, kramis!!

Tilda Barkselius

Den svarta spetsklänningen var såå fin!
Härligt att rensa ur garderoben ibland och bara kunna fylla på med nytt :)

hanna

hoppas allt är bra med dig! :D

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh vilka fina plagg! :)

Skogsraah ☾

Fina plagg!

Åh plånboken! Så fin, behöver en ny :).

CAMILLAESI

härligt med arbetsintervju, hoppas att det går bra :)

Sarah

Fin du kmr bli i grejerna :)

Ida - foto & häst

så fina inköp :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: