You told me the ending, right at the start

| Vardag
Hej vänner! Äntligen fredag och helgen är mer än välkommen. I onsdags så jobbade jag och 4 andra i en monter där vi turades om att gå runt bland gästerna för att bjuda på kaffe och juice m.m. Tyvärr fast det inte så mycket att göra så mer än halva tiden satt vi mest och hängde. Fick sluta en timme tidigare så det var skönt. 
 
Igår var jag halva dagen i montern igen och andra halva var jag så kallad runner, den som springer runt och hämtar varor, plockar skärp och så. När jag slutat åkte jag hem och käkade sen drog jag till Filippa. Emelie var där så vi kollade på Idol och onsdagens paradise hotell avsnitt. 
 
Idag jobbade jag mitt sista pass på Stockholms mässan och även mitt sista pass för Majola eftersom jag på måndag ska börja jobba heltid hos pappa istället. Jag och Diddi har under hela dagen gjort lite allt möjligt, vi har rensat, kastat skräp, fyllt på drick maskiner, gjort rent espresso maskiner osv. Just nu sitter jag och äter, jag har precis duschat och ska strax åka och hämta en klänning hos mamma och sen Filippa. Ikväll ska vi ut och ta någon öl så det blir trevligt. Hoppas alla får en grym kväll!
Amanda

Hoppas du får en bra kväll, kramis :)

Elin

Önskar dig en underbar helg :)

sara

Fina bilder! :D

Emma Engström

Skönt att få sluta lite tidigare! Kul att du ska börja jobba heltid hos din pappa :D

Natalie Salazar

hej gumman :D gullig du är som likar alla mina insta bilder <3
hur har helgen varit?

Anita

Härliga bilder :D

Netti Starby

Det låter riktigt mysigt :-D Kram

Liborius

Vad ska du jobba med nu då?:)

NICOLE

Hoppas helgen din var bra =)

Enya シ

Låter härligt :D

Nathalie Tegelstam

Mysigt, underbara bilder! :) kram

Bellah - livet i USA

SÅ inspirerande bilder!

Henrik Olsson

Hoppas att det gått bra på ditt nya jobb :)

Lydia Elstig

Härlig inspo!

Maja H

Fina bilder!! :D
kramis

Sara Ekman

Underbara bilder :)

ISA

himla underbara bilder måste jag säga :) hoppas helgen var bra!

Isabella Huynh

åh vilka härliga bilder :)

johanna

så fint kollage!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: