Make this dream the best I've ever known

| Natur, Vardag
  
 
 
Godmorgon! I måndags jobbade jag på Sickla låsteknik istället för Haninge lås på grund av att jag inte kunde fortsätta mitt jobb i Haninge för tillfället. Så jag gjorde lite nycklar, graverade de, frankerade, beställde varor, la cylindrar och så. Efter jobbet åkte jag och pappa till gymmet och gick på ett CX och ett Body pump pass, sedan dess har jag haft en helt otrolig träningsvärk. På kvällen sen drog jag hem till My och kollade på Paradise hotel. 
 
Igår jobbade jag halva dagen på Sickla och eftermiddagen i Haninge. Jag kan återigen fortsätta mitt jobb i Haninge så ska dit idag också. Efter jobbet igår drog jag hem till My, Filippa och Emelie kom så vi åt en mysig middag och sen kollade vi på serier tills Paradise hotel började. 
 
Just nu sitter jag och äter frukost och ska åka hemifrån om cirka en kvart så nu måste jag skynda mig. Puss&Kram
Ida - foto & häst

Så vacker bild och bra låtar!

linah

såå fin bild!!

Julia

Bra låtar :)

Emma Engström

Det är verkligen superbra låtar! :D

miningalinn

Älskar att infinity inte är en typ låt från en kille till en tjej. Känns så vuxenn(:

Lady M

Visst :) ååh vilken härlig bild på blommorna!

Hanna Sahlqvist

Åh härligt med träningsvärk ju! Inte at the moment, men det är ett bra tecken :)
Kram Hanna!

Elin

Tack för bra låttips :D

Louise

Såå bra låtar!

MATILDA

bra låtar :D

Sara Ekman

Så bra låtar :)

Henrik Olsson

Det var härliga färger! :)

Boel

Himla bra låtar och låter som du har haft bra dagar :)

Viktoria Eriksson

fin bild och bra låtar! :)

NICOLE

Full rulle :D Kul!

hdokumenterar.blogg.se

Fin bild! Och Love me Like You är såå bra! :D

Nathalie Tegelstam

Riktigt bra låtar! :) kram

shazi

vilken underbar bild

Ida Lindborg ♡

Vilken fin bild och bra låt! :D

Caroline

Vilka härliga låtar!

Anita

Så vacker bild :)

miningalinn

Har du följt hela PH säsongen?(:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: