I thought that I'd been hurt before but no one's ever left me quite this sore

| New in, Vardag
New in.
 
I fredags kväll drog jag och Filippa till The central bar i någon timme innan vi mötte upp Kosmas och Eddie. Vi drog vidare till Retro och där hängde vi tills de stängde och sen skiljdes vi alla åt och åkte hem. I lördags drog jag till Filippa vid lunchtid, lagade mat, kollade på idol och somnade i soffan. På kvällen sen mötte jag upp Pontus inne i stan, käkade middag och tog någon öl. Mötte sedan upp Cecilia och Saga och efter en stund även Annie, vi drog till Klubb Göta och hängde där resten av kvällen. 
 
I söndags degade jag mest hemma i soffan, tog en powerwalk och på kvällen kom Emelie till mig. Vi spelade lite kort och sen mötte vi upp Hanna och Annie. Igår började jag jobba på Haninge lås. Där gör jag ett kontorsarbete, går igenom register och stämmer av. Efter jobbet igår mötte jag upp mamma i Haninge centrum, köpte skor och åt italienskt till middag. Nu har jag precis kommit hem från jobbet, tänkte kolla lite serier så får vi se vad som händer senare ikväll. Puss&kram
Emma Engström

Låter som att du haft en väldigt bra helg :D

linah

jättesnygga!! <3

sara

Såå himla fina skor! :D

Linnea

Ah, låter som att du hade en bra helg!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så snygga!

Boel

Jätte snygga skor och älskar rubriken med texten från Shawn Mendes 'Stiches' <3

Liene Svärd

Låter trevligt :)
Kramar

Amanda

Åh så fina!

Sarah

De låter som en riktigt rolig helg :)

N

Åh Göta, längesedan jag var där nu! Hänger alltid på Soli nu :P

Elin

Så galet vackra skor!

Sanna | Beauty & Bride

Vad fina skor :)

Madelene

Jätte snygga ! :)

Louise

Vilka snygga skor!!

miningalinn

Snygga skor & vad skönt stt somna i soffan!(:

Viktoria Eriksson

så snygga! :)

Julia

Snygga!!

Amanda

Så fina skor!!

Hanna Sahlqvist

Åhhh sjukt fina skor :)
Kram Hanna!

Angelica

Superläckra skor!

Pauline

snygga! :)

sandra

snygga!

Hillevi

Snygga!

NATHALIE

Gud vilka snygga!! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: