Jag kommer aldrig kunna dö med dig

| Vardag
 
Godkväll mina vänner. I fredags drog jag hem från jobbet vid två någon gång, tog en promenad och knäppte några bilder, kollade på serie och powernapade. Vid åtta åkte jag till Emelies jobb och sen åkte vi till Söder. Mötte upp Danne, Tisse, Ribben, Moe och Patrik. Vi drog till Neverland, satt på deras uteservering och drack och umgicks fram till tolv och sen drog vi till Klubb Göta och stannade där till strax innan stängning. 
 
I lördags låg jag mest och degade i soffan, sov till och från och kollade på serier. På kvällen sen åkte jag hem till Cecilia där hon och Jesper var. Vi satt och drack och pratade, Danne kom några timmar senare och då mötte vi upp Max och drog till The flying dog. Hängde där till stängning sen tillbaka till Cecilia. Vi fortsatte att dricka lite och sen gick vi och la oss. 
 
Idag har vi kollat på film, sovit och så. Åkte hem vid tre-fyra och har sedan dess bara tagit det lugnt hemma. Tänkte sätta mig nu och kolla klart ett avsnitt av Supernatural och sen ska jag se det senaste avsnittet av The blacklist. Hoppas alla har haft en grym helg! ♥
Tilda Barkselius

Låter som en jättehärlig helg :)

Henrik Olsson

Då var vi uppe lika länge igår - och det har inte hänt allt för mycket här idag! :P

Elin

Hoppas du får en härlig måndag! =)

Pauline

låter som bra dagar :)

Sara Ekman

GHärligt :)

N A T H A L I E

Låter som en mysig och skön helg! :)

Boel

Låter som en härlig helg!

Liborius

Lät som en mysig helg:)

MADDISENJ.SE

Lät som en bra helg

N A T H A L I E

Hoppas du får en superfin kväll!:)

Isabella

Låter som din helg varit mycket trevlig! :D

isabella

åh supernatural!

tess- mamma till Malin & Olivia

Härligt med en liten film/tv-tittar dag sådär! :)
Hoppas att din måndag varit fin!

Amanda Forsman

Åh skönt med en pn!

Louise

Lät som en härlig helg :)

Viktoria Eriksson

Låter härligt! fin bild :)

NICOLE

Låter som en bra helg :D

Låter som en bra helg :)

Linnea

Åh låter som en mysig helg! :)

F E L I C I A

Lät som väldigt sena nätter, jag orkar oftast bara 1 sån per helg ;)

Sarah

Mysigt o sitta på en uteservering :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: